ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
הנחיות לטיפול רפואי

ונשמרתם: איחוד הצלה בהסברה מיוחדת לבין הזמנים

לקראת בין הזמנים אב איחוד הצלה יוצא במסע הסברה מיוחד לציבור הרחב בדבר הסכנות בימי בין הזמנים

ונשמרתם: איחוד הצלה בהסברה מיוחדת לבין הזמנים
פעולת חילוץ צילום: דוברות איחוד הצלה

מדי שנה בימי בין הזמנים אנו עדים לאסונות נוראים בימי בין הזמנים כאשר משפחות ובחורי ישיבות אשר יצאו לנפוש בימי בין הזמנים במסלולים השונים או בחופי הים נקלעו למצבים מסוכנים אשר לא פעם הסתיימו למרבה הצער בטרגדיה קשה.

מנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק מתייחס לקמפיין ואומר, ״לאור נסיון העבר אנו יודעים כי ימי בין הזמנים טומנים בחובם סכנות רבות. מדי שנה מרחשות למרבה הצער טרגדיות ואסונות בקרה מטיילים כאשר לעיתים הסיבה הינה אי שמירה על כללי הבטיחות. עוד מוסיף פולק, ״לשמחתי אני יכול לומר שרוב מוחלט של הציבור מאזין לכללי הבטיחות ופועל על פיהם. אנחנו באיחוד הצלה רואים חובה קדושה להביא לידיעת כלל הציבור את ההנחיות הללו. אני רוצה להודות בהזדמנות זו קודם כל ל-6,500 מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ אשר ממשיכים לתת מענה מסור גם בחופשת בין הזמנים, כמו כן חשוב להוקיר את פעילותם המסורה של אגפי הרפואה, המבצעים, המתנדבים וכל צוות המטה הארצי של איחוד הצלה אשר פועלים במסירות אין קץ לשפר את המענה ולקצר את זמן ההגעה למקרי החירום.



סמנכ״ל המבצעים באיחוד הצלה דובי מייזל מסביר ״בעקבות בדיקות שערכנו עלה שרבים מהציבור כלל לא מכירים את ההמלצות וההנחיות לטיול בטוח במיוחד בתנאי מזג האוויר שהשנה מסתמנים כקשים יותר מכל שנה לכן החלטנו בארגון לצאת לקראת ימי בין הזמנים יחד עם אגף הרפואה ולהנגיש לכלל הציבור את רשימת ההנחיות אשר יסייעו לכם לטייל בטוח בימי בין הזמנים. כמו כן בפרסום שלנו יש הנחיות לטיפול רפואי ראשוני במקרי חירום עד הגעת צוותי החירום למקום.״

יוסי אוקנין ראש סניף טבריה ומנהל היחידה הימית של איחוד הצלה בכינרת: "כבכל שנה יפעלו בכינרת לאורך כל עונת הרחצה ובדגש על ימי בין הזמנים סירת הצלה וכן אופנוע ימי מהיר במשך כל שעות היום. המתנדבים על הסירה יערכו מדי יום סיורים באזורים המועדים לפורענות וכן בשעות בהם יהיו רוחות מסוכנות ויזהירו את הרוחצים מפני הסכנות".

איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד