ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
זול אבל מסוכן

לאחר ניתוחים בטורקיה מטופלים חוזרים עם סיבוכים קשים

על רקע העלייה בכמות הניתוחים שמבצעים ישראלים בטורקיה ובמקביל עלייה בבקשות של מטופלים שטופלו שם "לתיקונים" בבתי החולים בישראל, אומר מומחה בתחום, כי מי שבוחר להתנתח שם מסכן את בריאותו

לאחר ניתוחים בטורקיה מטופלים חוזרים עם סיבוכים קשים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

ד"ר עידן כרמלי מנהל היחידה לכירורגיה לפרוסקופית ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד קורא לישראלים להימנע מניתוחים בטורקיה, וזאת על רקע העלייה בכמות הניתוחים שמבצעים ישראלים בטורקיה ובמקביל עלייה בבקשות של מטופלים שטופלו שם "לתיקונים" בבתי החולים בישראל. ד"ר עידן כרמלי מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד מזהיר כי מי שבוחר להתנתח שם מסכן את בריאותו.

ד\"ר עידן כרמל מזהיר מניתוחים בטורקיה
הוא כתב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו: "לאחרונה, יותר ויותר מטופלים מגיעים אלינו למחלקה עם סיבוכים קשים, לאחר שעברו ניתוח בריאטרי בטורקיה.
נכון, הזמינות גבוהה שם והתהליך קצר, אך המחיר הסופי עלול להיות יקר בהרבה: פיזית, נפשית וכלכלית".

למען הסר ספק, יש לא מעט מנתחים מצוינים בטורקיה. אך למרבה הצער, אין מספיק בקרה על כל המנתחים, ורבים משתמשים בטכניקות ניתוחיות לא מתאימות, לא מציעים תמיכה לאחר הניתוח והנחיות ברורות להחלמה, מה שעלול להוביל להשלכות חמורות.

בנוסף, חלק מהמטופלים המגיעים לעבור ניתוחים בריאטריים בטורקיה, אינם עומדים בקריטריונים של הועדה לניתוחים בריאטריים כאן בארץ. הקריטריונים האלה קיימים מסיבה מסוימת, והיא שמירה על בריאותכם, הבריאות שלכם היא מעל הכול. העדיפו מיומנות, מומחיות וזמינות לפני ואחרי הניתוח, כדי להביא להצלחה מרבית של הניתוח, ולהבטיח את רווחתכם לטווח הארוך".

טורקיה ניתוחים אסותא אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד