ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
ההדחה מגיעה?

השערוריות של משפחת ביידן נבדקות: הנשיא היה מעורב בניגוד לדבריו

יו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי רומז כי בגלל שערוריות שהתגלו אצל משפחת ביידן בהם היה הנשיא ביידן מעורב, נפתחה חקירה בנוגע לכספים ולקשרים שבהן היה מעורב הנשיא וזה עלול להגיע להדחה

השערוריות של משפחת ביידן נבדקות: הנשיא היה מעורב בניגוד לדבריו
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

יו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי מתחמם לקראת הרעיון להדיח את הנשיא ג'ו ביידן, ואמר למגיש ברשת פוקס ניוז שון האניטי כי החקירות על משפחת ביידן "עולות לרמה של חקירת הדחה". מקארתי שאל מדוע ביידן לקח כסף (עסקים של בנו האנטר) ממדינות עם "אתגרים אמיתיים" ולא ממדינות ידידותיות כמו צרפת או בריטניה.

"כשהנשיא ביידן התמודד לתפקיד, הוא אמר לציבור האמריקאי שהוא מעולם לא דיבר על עסקים עם בנו. הוא אמר שמשפחתו מעולם לא קיבלה דולר מסין, מה שאנחנו מוכיחים כעת שהוא לא נכון", אמר מקארתי. "יש לנו עכשיו כמה מהבודקים האמינים ביותר, אנשי מס הכנסה אמרו שמשפחת ביידן קיבלה יחס שונה, עכשיו גילינו שזה (הכסף) הועבר דרך חברות גז".

מקארתי המשיך: "עקבנו לאן המידע לקח אותנו, זה עולה לרמה של חקירת הדחה שמספקת לקונגרס את הכוח החזק ביותר לקבל את שאר הידע והמידע הדרושים. כי הנשיא הזה השתמש גם במשהו שלא ראינו מאז הנשיא ריצ'רד ניקסון. הוא השתמש בממשלה כדי לסייע למשפחתו ולמנוע מהקונגרס את היכולת לנהל את הפיקוח".

מקארתי הוסיף כי "משפחת ביידן אמרה שהיא מנהלת חברה, אבל מעולם לא הייתה להם משרד וחברות גז שאפשר לשלם דרכן, אבל אם הם ניהלו את זה עבור מדינות זרות, למה לא קיבלו כסף מצרפת, מגרמניה, מגרמניה או בריטניה? למה זה חייב להיות מסין, רומניה, מדינות שיש להן אתגרים אמיתיים ויש להן בעיות?".

"אני מאמין שנעקוב אחרי זה עד הסוף וזה הולך לעלות מחקירה לכיוון הדחה, החוקה אומרת לנו לעשות את זה ואנחנו צריכים לקבל את התשובות לשאלות האלה", סיכם מקארתי.

 

 

 

 

 

קווין מקארת'י ג'ו ביידן האנטר ביידן ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד