ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
בדרך לר' ישעיה'לה

"חצי מטר מהתהום": שלושה חרדים ניצלו בנס

ניסים גלויים עברו הלילה שלושה חרדים צעירים שהיו בדרכם לציון של ר' ישעיה'לה בקרעסטיר שבהונגריה בעת שרכבם התהפך חצי מטר מתהום וליד עמוד חשמל פתוח. בניסי ניסים הנהג נפצע משריטות ומכות יבשות וכולם בריאים ושלמים

"חצי מטר מהתהום": שלושה חרדים ניצלו בנס
התאונה בסמוך לקרעסטיר צילום: באדיבות המצלם

שלושה חרדים שהיו בדרכם חזרה מעיירת בישטנא באוקראינה והיו בדרכם לעבר קרעסטיר שבהונגריה לפקוד את הציון של ר' ישעיה בן ר' משה התהפכו עם רכבם הלילה ובניסי ניסים יצאו ללא פגע.

במרחק כמה דקות נסיעה מקרעסטיר התהפך לפתע רכבם של הנוסעים כשהרכב מתגלגל עד כמעט לתהום הסמוך לכביש. 

לדברי אחד הבחורים ששוחח עם 'בחדרי חרדים', "נס, נס, אין דרך אחרת להגדיר את מה שקרה, בנס לא קרה כלום לאף אחד, כולם בריאים ושלמים. הרכב התהפך חצי מטר מתהום, וחצי מטר מעמוד חשמל פתוח, אין לי ספק כי בזכות הצדיקים והיותנו שלוחי מצווה ניצלנו בנס". 

מתנדב של 'איחוד הצלה' ששהה בהכנסת אורחים של הרב משה יוסל פרידלנדר בקרעסטיר הוזעק למקום והעניק טיפול רפואי לנהג שקיבל מכות יבשות ושריטות, כתוצאה מהתהפכות. 

זו לא הפעם הראשונה שמתרחשת תאונה בדרך לקרעסטיר, בפרט בימי החורף אך גם בסיבובים בכבישים המקום מסוכן מאוד והנהגים צריכים לנהוג במשנה זהירות. 

רק בשלהי חודש סיון האחרון התרחשה תאונה קשה בהונגריה שם נפצע הרב דוד מרגלי יו"ר הוועד העולמי של מאקאווא ומקורבם של גדולי ישראל, הרב מרגלי נפצע באורח קשה מאוד ובחסדי שמים הוטס לארץ הקודש כאן עובר שיקום בבית החולים שיבא בתל השומר. המשיכו להתפלל לרפואת הרב אלעזר דוד בן רבקה העניא, גאב"ד מאקאווא אף הוסיף לו את השם 'אלעזר' כסגולה לרפואה. 

קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד