כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בקבר רחל

אירוע חמור: קטין בחזות חרדית נעצר בחשד לגניבת אמל"ח ממוצב מג"ב

אירוע חמור: קטין בחזות חרדית נעצר בקבר רחל בחשד לגניבת רימונים ואמצעים לפיזור הפגנות ממוצב של מג"ב | פרסום ראשון

אירוע חמור: קטין בחזות חרדית נעצר בחשד לגניבת אמל"ח ממוצב מג"ב
הקטין שנעצר צילום: דוברות המשטרה

פרסום ראשון: כוחות הביטחון עצרו לפנות בוקר (רביעי) בקבר רחל שני קטינים בלבוש חרדי בחשד שלילה קודם גנבו ממגדל השמירה של מג"ב הנמצא במקום רימוני גז ואמצעים לפיזור הפגנות, לאחר בירור אחד מהם שוחרר והשני נעצר.

היום בשעה 4:00 לפנות בוקר כוחות הביטחון עצרו בקבר רחל שבפאתי העיר בית לחם, שני צעירים בלבוש חרדי, בחשד שפרצו למגדל השמירה (פילבוקס) המאויש על ידי לוחמי מג"ב עוטף ירושלים וגנבו ממנו רימוני גז רימוני הלם ואמצעים לפיזור הפגנות. על פי החשד הגניבה ממגדל השמירה בוצעה בלילה קודם למעצר, וכי השניים חזרו למקום בנסיון לבצע זאת שוב.

לאחר בירור קצר הוברר כי אחד משני המעוכבים לא קשור לאירוע ורק התלווה אליו, לפיכך שוחרר במקום, כשחברו בן ה-16 נלקח למעצר להמשך חקירה.

על פי החשד הצעיר פרץ למגדר השמירה בזמן חילופי המשמרות, כשלוחמי מג"ב לא שמים לב למתרחש, וסומכים על כך שבמתחם שוהים רק יהודים שבאים להעתיר ולהתפלל, אז פרץ למגדל וגנב את האמצעים והרימונים, המשטרה חוקרת לאיזה צורך ולאיזה שימוש הצעיר גנב את הציוד או שזה רק מעשה קונדס.

מדוברות המשטרה נמסר כי "אתמול חשוד שהגיע למתחם קבר רחל שבגזרת עוטף ירושלים גנב שלושה פריטי אמצעים לפיזור הפגנות מסוג רימוני גז והלם. הלילה בסיומה של היערכות מודיעינית ומבצעית של לוחמי משמר הגבול בגזרת עוטף ירושלים, עצרו הלוחמים את החשוד עת שחזר למתחם הקבר ועל פי החשד ניסה לבצע גניבה נוספת. החשוד, בן 16 שמתגורר בירושלים, הועבר לחקירה במשטרת ירושלים".

קבר רחל צעיר חרדי גניבת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד