כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בישיבה ובבית מגורים

שריפות בערים החרדיות: "בנות המשפחה נמלטו"

שריפה פרצה בדירה במודיעין עילית, בנות המשפחה ששהו בבית נמלטו והתקשרו לאביהם וזה הזעיק את לוחמי האש | במקביל פרצה שריפת קוצים בביתר עלית, האש אחזה במבנה יביל המשמש ישיבה במקום

שריפות בערים החרדיות: "בנות המשפחה נמלטו"
השריפה במודיעין עלית צילום: כבאות והצלה

לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית בנימין פעלו לפני שעה קלה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב יהודה הנשיא בעיר מודיעין עילית בחסדי שמים ללא נפגעים.

סגן טפסר רוני יעקב מפקד תחנה אזורית מתתיהו סיפר: "עם קבלת הדיווח על השריפה יצאנו למקום שלושה צוותים, וכן צוות מתנדבים. עם ההגעה למקום האירוע זיהינו עשן היוצא מדירה בבניין בן שש קומות. לוחמי האש חתרו למגע עם מוקד השריפה שהיה בחדר הילדים. מתחקור ראשוני עולה כי השריפה פרצה בעת ששהו בנות המשפחה בבית, אלה זיהו את השריפה והתקשרו לאביהם והוא הזעיק את לוחמי האש."

במקביל פרצה שריפה בישיבה בביתר עלית, גם שם בחסדי שמים הסתיים האירוע ללא נפגעים. רשף מיכאל אלמסי מפקד המשמרת סיפר: "קיבלנו דיווח על שריפת קוצים ברחוב בניין דוד בעיר ביתר עלית. עם הגעת הצוותים הראשונים למקום זיהו שריפת קוצים בקרבת קראוונים המשמשים ישיבה, והאש אוחזת כבר באחד המבנים. לוחמי האש החלו בפעולות כיבוי ובלימת התפשטות האש לעבר שאר המבנים. לאחר פעולות מאומצות נבלמה השריפה, אולם מבנה אחד הבנוי בנייה קלה ניזוק."

מפקד המחוז טפסר שיקו בר דב אמר: "אנו עדים לשני אירועי שריפה אשר היו יכולים להגמר עם נפגעים בנפש. אנו לפני ימי "בין הזמנים" ועלינו להקפיד ולמלא את הוראות הבטיחות. אני מבקש בכל לשון של בקשה: התקינו גלאי עשן והצילו חיים, גלאי העשן מתריע על פרוץ השריפה ומאפשר לנו להמלט ולמלט את היקרים לנו".

 

 

 

 

שריפה מודיעין עילית ביתר עילית שריפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד