כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חוסר אחריות

סין: 11 הרוגים כתוצאה מקריסת גג בית ספר

כלי תקשורת בסין מדווחים כי גג שקרס במרכז לימודים בצפון מזרח המדינה הביא למותם של רבים. תושבים מאשימים את ניהול הבטיחות הלקוי המתקיים במדינה שגורם מעת לעת לפגיעות חמורות בנפש

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: מתוך הסרטון

כלי תקשורת סיניים מדווחים כי 11 בני אדם נהרגו כתוצאה מקריסת גג בבית ספר בצפון מזרח המדינה. דיווחים בלתי רשמיים מעלים כי רבים מההרוגים הם ילדים, והורים רבים גדשו את בית החולים הסמוך כדי להתעדכן בזהותם של הנפגעים בתקרית.

המשטרה המקומית עצרה מנהלי חברת בנייה שעבדו בסמוך, ואלו מואשמים בהשלכת זכוכית סופגת לעבר גג הבניין שגרמה לו להתמוטט לאחר ספיגה מסיבית של גשמים עזים שירדו באזור. הורי התלמידים העבירו ביקורת על מנהלי בית הספר שלטענתם ניהלו את מאמצי החילוץ בצורה לא מקצועית והקשו עליהם לערוך זיהוי של הילדים.

הביקורת מושמעת גם לגבי גורמי המקצוע והמשטרה שאינם מעדכנים את ההורים על זיהוי הקורבנות בצורה מסודרת, מה שעלול ליצור סכנה אצל קרובי הילדים העלולים לקבל את העדכון באופן פתאומי וללא הכנה מוקדמת.

גולשים האשימו את הרשויות כי הקנס המוטל עבור הפרת חוקי הבניה בסין נמוך מדי, ותקני הבטיחות כמו גם האכיפה בתחום לקויה ורופפת. לטענתם, אם הדברים היו נראים אחרת, הזכוכית המסוכנת לא הייתה מגיעה מעולם לגג בית הספר.

נזכיר, כי בשנה האחרונה פורסמו אירועים נוספים בסין שנבעו מניהול בטיחות לקוי, כאשר לפני כחודש התרחש פיצוץ במיכל גז שהשסתום השבור שלו הוחלף על ידי פועל במסעדה בצפון מערב סין והביא למותם של 31 בני אדם. בחודש אפריל אירעה שריפה בבית חולים בבייג'ינג ובה נהרגו 29 בני אדם.

הרוגים ופצועים סין קריסת גג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד