ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
דיווח רציף

ברקע המחאה הציבורית - הבורסה בתנודתיות גבוהה

ירידות בבורסה, השקל מתחזק - האירו נופל מתחת ל-4 שקלים | לאחר הדיבורים על החרמת ההצבעה - המסכים נצבעו באדום | מדד ת"א 35 מטפס ב-0.1%

ברקע המחאה הציבורית - הבורסה בתנודתיות גבוהה
אילוסטרציה צילום: unsplash

המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, נפתח בירידות שערים ולאחר מכן עבר לעליות של עד כ-0.8%. בהמשך היום, לאחר ההחלטה של ראשי האופוזיציה להחרים את ההצבעה על חוק צמצום עילת הסבירות, המדדים עברו לירידות של כ-0.4%. מנגד, השקל, שנחלש בתחילת היום, שינה מגמה וכעת הוא מתחזק בכ-0.8%-1.3% אל מול הדולר והאירו, שנסחרים סביב 3.589 ו-3.977 שקלים. 

זאת ברקע הקריאה של פורום העסקים המונה את ראשי כ-150 החברות הגדולות במשק, שהודיעו כי הם מתכוונים להשבית את המשק במחאה על חקיקת חוק צמצום עילת הסבירות.

בהודעה שפרסמו הם כתבו כי "מחר בבוקר לא תיפתח הפעילות של החברות שבפורום. הפורום קורא לחברות ועסקים נוספים להצטרף לצעד החירום שננקט, בלית ברירה, על מנת להביא לעצירת החקיקה החד צדדית וכניסה להידברות. חייבים להגיע להסכמות שימנעו את הפגיעה הדרמטית בכלכלה ואת השסע שקורע את החברה, מפרק את צבא העם ומסכן את הבטחון והעתיד של כולנו. הפורום קורא לראש הממשלה למלא את חובתו, להבין את גודל האסון שעלול להתרחש בימי בין המצרים שלפני תשעה באב, לעצור מיידית את החקיקה ולהיכנס להידברות."

מסחר בורסה בורסה לניירות ערך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד