ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
הסיר את לוחית הרישוי

מחלקת השריף מצאה רכב שנגנב ממחנה קיץ של סאטמר

הודות לעבודה נהדרת של משרד השריף של מחוז סאליבן בניו יורק, אותר רכב שנגנב ממחנה הקיץ של סאטמר שהוחזר לבעליו, וחשוד נלקח למעצר. במהלך החיפוש הם איתרו את הרכב הגנוב ברחוב סמוך כשלוחיות הרישוי הוסרו ממנו  

מחלקת השריף מצאה רכב שנגנב ממחנה קיץ של סאטמר
מחלקת השריף במחוז סאליבן צילום: Sullivan County Sheriff’s

מחלקת השריף של מחוז סאליבן בניו יורק עצרה בסוף השבוע גבר שגנב רכב ממחנה סאטמר. תושבים במחנה הבחינו בפריצה ביום שישי האחרון והזעיקו מיד את השריף. השוטרים הגיעו מייד לזירה וערכו חקירה יסודית, תוך בדיקה במצלמות האבטחה של המקום, בתיעוד נראה חשוד נכנס לבניין בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר ביום שישי וגנב קופסת עוף שהפשירה במטבח, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

הגנב לא עצר בגניבת עופות, לאחר מכן נתקל החשוד בסט מפתחות ויצא מהמקום עם הונדה שנת 2020. עם זאת, השוטרים הערניים הבחינו מאוחר יותר בגבר שתאם את תיאור החשוד.

חקירה נוספת אישרה את זהותו של האיש שעומד מאחורי הפריצה המוקדמת בבוקר. השוטרים עצרו במהירות את ג'ימי פגן, ובמהלך חיפוש הם איתרו את ההונדה הגנובה ברחוב סמוך כשלוחיות הרישוי הוסרו.

השוטרים הצליחו למצוא את ארגז העופות שנגנב קודם לכן ממעונו של החשוד. כתוצאה מהפריצה והגניבה, ג'ימי פגן הואשם בעבירות פליליות, יחד עם אישום עוון של גניבה.

 

 

 

 

 

מחנה קיץ סאטמר גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד