כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"חוסר סבירות"

פיטורי סמנכ"ל משרד רה"מ בוטלו

מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליט שלא לפטר את סמנכ"ל המשרד אלון חליווה בשל "חוסר סבירות קיצוני". לפני כחודשיים פורסם דו"ח שהצביע על התנהלות בעייתית של חליווה, בעקבותיה לחצה היועמ"שית לפטר אותו מתפקידו

פיטורי סמנכ"ל משרד רה"מ בוטלו
משרד ראש הממשלה צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי החליט לא לפטר את סמנכ"ל המשרד אלון חליווה, בשל "חוסר סבירות קיצוני", כך פורסם ב"כאן 11".

נזכיר כי לפני כחודשיים פורסם דוח הבדיקה שערך משרד האוצר בעניין אגף הביטחון במשרד רה"מ בראשו עומד חליווה, והוא הצביע על התנהלות כספית בעייתיות. יועמ"ש משרד האוצר כתב כי "האגף בראשות חליווה חייב את משרד ראש הממשלה בסכום חריג ביותר בהיקף של 23.5 מיליון שקלים, בחריגה מאישור ועדת המכרזים וללא אישורה, ללא התקשרות מאושרת כדין ובחריגה מהרשאות החתימה שהוקנו לו".

אלון חליווה, שנחשב מקורב למשפחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פוטר על ידי מנכ"לית משרד ראש הממשלה בתקופת לפיד. פיטוריו הוקפאו בידי פרופסור הרשקוביץ, נציב שירות המדינה, ובהתערבות מקורבי נתניהו, והועברו לבדיקת היועץ המשפטי של משרד האוצר.

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, לחצה על משרד ראש הממשלה לפטר את חליווה. המשנה ליועמ"שית, עו"ד גיל לימון, שיגר מכתב למנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי בו הוא דחה את טענותיו להמשיך את הבדיקה בעניין סמנכ"ל הביטחון אלון חליווה, ולמעשה קרא להדיח אותו.

עילת הסבירות ראש הממשלה נתניהו גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד