כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"א"א לשבת אדיש"

המשק יושבת? ההסתדרות בפגישת חירום הערב

ברקע המחאה הציבורית העולה בשל הכוונה לחוקק בהמשך השבוע את החוק לצמצום עילת הסבירות, בכירים בהסתדרות יתכנסו הערב לישיבת חירום בה יוחלט האם להשבית את המשק  

המשק יושבת? ההסתדרות בפגישת חירום הערב
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד צילום: גלעד קוולרצ'יק

 יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד ייכנס הערב, (מוצאי שבת) בשעה 21:30 בלשכתו ישיבת חירום לקראת המשך צעדי המחאה בשל ההצבעה הצפויה על חקיקת ביטול עילת הסבירות.  בפגישה ישתתפו בכירי ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי.

בימים האחרונים הפונתה ביקורת נוקבת לעבר ההסתדרות והעומד בראשה בשל העובדה שעד כה לא נקטה בצעדי מחה כלשהם בניסיון לעצור את החקיקה.

גרומים בהסתדרות אמרו הערב כי יושב הראש, בר דוד, נמצא בקשר כל העת עם לשכת ראש הממשלה וכי הוא מחכה לעדכונים עם צאת השבת. עוד אומרים בהסתדרות, כי היו"ר, בר דוד, דורש להגיע לפשרה, לריכוך או לדחייה של החקיקה. לדבריהם, "אי אפשר לשבת אדיש אל מול התמונות של טובי בנינו ובנותינו שיצאו לרחובות. אנחנו בקשר אינטנסיבי עם המגזר העסקי ועם ראשי האיגודים".

בשבת דווח כי 10,000 מילואימניקים מ-40 יחידות הודיעו הערב על פרישה ממילואים. מפקד שייטת 13 לשעבר נבו ארז אמר כי "התחושה היא שחוקי הפיכה קורעים את העם, קורעת את הצבא. האחדות הצבאית הולכת ונעלמת. אם זה יימשך נמשיך ללא צה"ל וללא בית".

ארנון בר דוד יושב ראש ההסתדרות ההסתדרות שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד