כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
מצמרר

לידר הובאה למנוחות: "רוצה לתת לך חיבוק אחרון"

בצהריים הובאה למנוחות סרן לידר פרץ ז"ל, הקצינה שנהרגה אמש בתאונת עבודה במחנה צאלים | אביה: "אני כל כך מתגעגע אליך.  קשה לנו, תחזקי אותנו, אני מבקש שתבואי לבקר אותנו בחלומות"

לידר הובאה למנוחות: "רוצה לתת לך חיבוק אחרון"
לוחמים בצאלים צילום: דובר צה"ל

היום (שישי) בצהריים בבית העלמין הצבאי קריית שאול, הובאה למנוחות סרן לידר פרץ ז"ל, הקצינה שנהרגה בתאונת עבודה במהלך פעילות במחנה צאלים שבדרום. אלף מלווים, בהם חבריה ליחידה, הגיעו בכדי ללוותה בדרכה האחרונה.

אסף, אביה של לידר, אמר בהספדו "אני כל כך מתגעגע אליך. רון, רועי ואמא מאוד מתגעגעים אליך. נתגעגע לחיוך שלך, נראה אותו בתמונות. קשה לנו, תחזקי אותנו, אני מבקש שתבואי לבקר אותנו בחלומות. פספסתי אותך ביום רביעי, אני הייתי ברמת הגולן במילואים, התעסקתי במוצב שתפסנו. ואז התקשרתי אליך כשהתפניתי קצת, ושאלת אותי כמה זמן לוקח לי להגיע אליך. זה היה חצי שעה, את אמרת 'אנחנו זזים עוד חצי שעה', אני כל כך רוצה לבוא לתת לך את החיבוק האחרון, איך פספסתי את זה".

יעקב הסבא, ספד לה: "לידר היקרה והאהובה שלנו, רציתי לדבר איתך פנים אל פנים כמו בכל שבוע כשלקחתי אותך על האופנוע לתחנת האיסוף שלך. כשנולדת ההורים שלך החליטו לקראו לך על שם סבתא פנינה, היית לנו לפנינה, הארת לנו את החיים במשך 22 שנות חייך, נקטפת לנו מוקדם מידי, בצורה אכזרית וטרגית, עד לרגע זה אנחנו לא יודעים במדויק איך זה קרה. היית אהובה על ידי כולם, פורצת דרך. היו לה מטרות ארוכות טווח לשרת בצה"ל והן אינן עוד. היינו ונהיה תמיד גאים בך ובהישגיך, לידר, את תהיי דוגמה לשני אחייך רון ורועי שבבוא היום ישרתו בצה"ל ויחקו אותך. לידר, אהבנו אותך ולעולם לא נשכח אותך".

האח רועי אמר בהספדו: "אני עוד מתכחש למציאות ולא מאמין שאת לא איתי כאן. אתגעגע לשבתות איתך בים ולשיחות איתך בלילות. את עכשיו עם החבר הכי טוב שלך, סבא יוזל ז"ל, ואני בטוח שטוב לך איתו שם. לידר, את החצי השני שלי, אוהב אותך".

מחקירה ראשונית עולה כי הקצינה נמחצה ממכולה שנפלה עליה במהלך פעילות בבסיס. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

לוייה הספד חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}