כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
אנטישמיות מחרידה

לבנה מצוירת עם צלב קרס הושלכה לתוך בית חב"ד

אנשים בבית חב"ד בפנסקולה, פלורידה, היו בהלם כששמעו חלון מתנפץ ביום שני בלילה. לאחר מכן הם מצאו לבנה צבועה בצלבי קרס נאציים ובשפה אנטישמית. "אנחנו לא נבהלים", אמר השליח הרב מנדל דנוב לתקשורת המקומית

לבנה מצוירת עם צלב קרס הושלכה לתוך בית חב"ד
הלבנה שנזרקה צילום: פייסבוק

בית חב"ד בפנסקולה, פלורידה, הותקף ביום שני בלילה כאשר אדם השליך לבנה דרך החלון קצת אחרי השעה 20:00 בערב. אנשים ששהו באותו זמן בבית חב"ד נדהמו לשמוע חלון מתנפץ וראו לבנה מצוירת פוגעת ברצפה בשפה אנטישמית עם צלבי קרס.

פיגוע האבנים זעזוע שני בחורים השוהים כעת בפנסקולה ומסייעים לקהילה, שאחד מהם עמד במקום בו נחתה הלבנה רק רגעים ספורים לפני שחדרה באלימות דרך החלון. "תודה לאל, בשלב זה, איננו מודעים לאיומי בטיחות על מתקני חב"ד או על חברינו, אך אנו נשארים ערניים ומודעים", אמר הרב מנדל דנוב.

בפוסט בפייסבוק כתב הרב: "השבוע, ביום שני בערב בשעה 20:30, השליך אדם לבנה מכוסה צלבי קרס והודעות גסות דרך חלון המטבח של בית חב"ד. אנו נמצאים בקשר עם רשויות אכיפת החוק שמינו בלש שחוקר את האירוע".

עוד נאמר: "תודה לאל, בשלב זה איננו מודעים לאיומי בטיחות על בתי חב"ד, אך אנו שומרים על ערנות ומודעות. המרכז היהודי של חב"ד הוא מקום של חסד ואחדות ומטרתו להגביר את האור והחיוביות ברחבי פנסקולה. התקרית המטרידה הזו רק מדגישה פעם נוספת שבעוד העבודה של הפצת אור וחסד מתקדמת, עדיין צריך לעשות הרבה יותר כדי שהחושך יגורש לגמרי".

בית חב''ד פלורידה אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד