י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אמו כתבה בכאב

טרגדיה: אליהו חיים קדוש ז"ל טבע בכנרת ונפטר

הילד אליהו חיים קדוש ז"ל מנהריה שטבע לפני מספר ימים בכנרת לאחר שנפגע ממדחף סירה הוא פונה לפוריה שם נלחמו על חייו ולמרות המאמצים הרבים הוא נפטר לבית עולמו 

טרגדיה: אליהו חיים קדוש ז"ל טבע בכנרת ונפטר
אילוסטרציה צילום: unsplash

מהמרכז רפואי צפון פוריה הגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו של הילד אליהו חיים קדוש ז"ל, בן ה-12 מנהריה שטבע בכנרת לאחר שנפגע מסירה.

אליהו חיים ז"ל נפצע ביום שישי האחרון באורח קשה לאחר שנפגע ממדחף סירה בכנרת שם היה עם בני המשפחה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק הוא פונה למרכז רפואי צפון (פוריה) את הנער במצב קשה עם חבלות בגב ובגפיים.

פראמדיק בסירת הים-בולנס של מד"א בכנרת שלום ביטון סיפר אז: "קיבלנו דיווח על נער שנפצע ממדחף סירה בעומק הכנרת ונמשה מחוסר הכרה לסירה של השיטור הימי. חברנו אליהם בסמוך למעגן הלידו ועברנו לסירה שלהם עם כל הציוד הרפואי הנדרש".

ד"ר אמיר בר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים מרכז רפואי צפון מסר הערב עם פטירתו: "הילד הובא במצב אנוש, ובמשך חמישה ימים היה מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. למרות המאמצים הרבים לצערנו לא הצלחנו להצילו. צוות היחידה שולח את תנחומיו למשפחה".

אימו, ורד קדוש כתבה בכאב: "בצער רב וביגון קודר אני מודיעה על האבדה הגדולה שנתנה את נשמתה".

מעיריית נהריה נמסר כי: "תושבי נהריה, ראש העירייה וחברי מועצת העיר כואבים את פטירתו בטרם עת של אליהו חיים קדוש בן ה-12, תושב העיר, שנפצע באורח קשה בכינרת בסוף השבוע ונפטר אחר הצהריים בבית החולים. אנו מבקשים לשלוח את תנחומינו הכנים ומחבקים בשעה קשה זו את הוריו ורד ויוסי, אחיותיו, קרובי המשפחה והחברים. מי ייתן ולא תדעו עוד צער."

מסע הלוויה תתקיים הלילה בשעה 23:00 בבית העלמין החדש כברי בגליל המערבי, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

כנרת נהריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}