כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
צפו

בפיקוח הרבנים: לסרי השיק את פעילות הקיץ לציבור הספרדי באשדוד

ראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הגיע ללשכתו של הגאון רבי מאיר אבוחצירא, מהדמויות המשפיעות ביותר בציבור הספרדי בעיר, כדי להשיק את תכנית הקיץ שתופעל השנה דרך מרכז "מהות", זאת כהפקת לקחים משנים קודמות • התכנים בפיקוח ועדת רבנים בראשות הגר"מ כהן והגר"מ אבוחצירא

בפיקוח הרבנים: לסרי השיק את פעילות הקיץ לציבור הספרדי באשדוד
חניכת פרויקט מפרשים צילום: באדיבות המצלם

בלשכתו של הגאון רבי מאיר אבוחצירא שליט"א, רבו של רובע הסיטי ורב קהילת 'תפארת רפאל', השיק ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי את פעילות הקיץ לציבור הספרדי בעיר תחת הכותרת 'מפרשים', זאת במימון וביוזמת עיריית אשדוד באמצעות מרכז 'מהות'.

התכנים והפעילויות עברו בקרה של וועדת רבנים בראשות הגאון רבי מאיר כהן שליט"א בעל 'אוצר ספרי הלכה' והגר"מ אבוחצירא, שבחנו את האירועים המוצעים לציבור ווידאו שכולם יהיו על טהרת הקודש.

הגר"מ כהן והגר"מ אבוחצירא בירכו את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על ההשקעה המרובה בתכניות לציבור החרדי לקראת חופשת הקיץ באופן מותאם וכשר לכתחילה, כאשר בביקור ההשקה לתכנית הקיץ הגר"מ אבוחצירא הרעיף ברכות על ראש העיר ואיחל לו "אורך ימים ושנות חיים".

חניכת פרויקט מפרשים

גולת הכותרת של הפעילות השנה היא ללא ספק המתחם הענק והממוזג שיוקם בעיר, שיספק אטרקציות רבות לילדי העיר. בנוסף, הושקעה מחשבה על מגוון אטרקציות המתאימות לגברים, נשים, בחורי ישיבות, ילדים, נערות וילדות.

חידוש נוסף הוא שהשנה הפעילות מתבצעת בהפעלה ישירה של העיריה, באמצעות מרכז 'מהות', כשעל המלאכה מנצח צוות נרחב של אנשי מקצוע בתחומי התרבות והפנאי, שבדקו את צרכי הציבור על פי אפיונים ותבחינים מקצועיים והעמידו תכנית שהולמת את כל סוגי הציבורים והגילאים.

מפרשים אשדוד רבני אשדוד יחיאל לסרי רבי מאיר אבוחצירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד