כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
שתו מי גשמים

הסירה נפגעה: מלח אוסטרלי וכלבתו שרדו חודשיים בים

מלח אוסטרלי שרד חודשיים באוקיינוס השקט על ידי אכילת דגים ושתיית מי גשמים. לאחר שנבדק על ידי רופא התברר כי מצבו "יציב וטוב מאוד". המלח והכלבה שלו נסחפו בצפון האוקיינוס השקט העצום והמסוכן

הסירה נפגעה: מלח אוסטרלי וכלבתו שרדו חודשיים בים
אילוסטרציה צילום: pixabay

תושב סידני, טים שאדוק, בן 51, וכלבתו בלה, עזבו את מקסיקו לפולינזיה הצרפתית באפריל, אך הסירה שלהם נפגעה מסופה מספר שבועות לאחר מכן. פולינזיה הצרפתית נמצאת מעבר לים של צרפת בדרום האוקיינוס השקט.

הם חולצו על ידי ספינה השבוע לאחר שמסוק הבחין בהם. הרופא על סיפונה של הספינה אמר לערוץ 9News האוסטרלי כי לאיש היו "סימנים חיוניים טובים".

שאדוק יצא למסעו לאורך 6,000 ק"מ מהעיר לה פאס במקסיקו, אך עד מהרה נתקע לאחר שמערכת החשמל של כלי השיט שלו נותקה בגלל מזג אוויר גרוע. המלח והכלב שלו נסחפו בצפון האוקיינוס השקט העצום והמסוכן.

כאשר הם נמצאו לבסוף מול חופי מקסיקו חודשיים לאחר מכן, הוא היה הרבה יותר רזה ועם זקן מגודל. "עברתי חוויה קשה מאוד בים", אמר לערוץ 9News האוסטרלי.

"אני צריך מנוחה ואוכל טוב כי הייתי לבד בים הרבה זמן, חוץ מזה אני במצב בריאותי טוב מאוד". שאדוק אמר שציוד דיג עזר לו לשרוד. הוא גם הצליח להימנע מכוויות שמש על ידי מחסה מתחת לחופה של סירתו.

סירה אוסטרליה צרפת מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}