י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בגלל הסבתא

חברת קונגרס אנטישמית תחרים את נאומו של הנשיא הרצוג בקונגרס

חברת הקונגרס אילהאן עומר, הודיעה כי היא מתכננת להחרים את נאום הנשיא בקונגרס האמריקני | זאת, כנקמה על כך שישראל סרבה לחברתה לבקר את סבתה במזרח ירושלים לפני מספר שנים

חברת קונגרס אנטישמית תחרים את נאומו של הנשיא הרצוג בקונגרס
הקונגרס האמריקני צילום: דוברות נשיא אוקראינה

חברת הקונגרס האנטישמית ילידת סומליה, אילהאן עומר, הודיעה כי היא מתכננת להחרים את נאום הנשיא יצחק הרצוג בקונגרס האמריקני בשבוע הבא, תוך ציון מספר סיבות, כולל העובדה שישראל סרבה לחברתה, ראשידה טלאיב, חברת קונגרס אנטישמית נוספת, לבקר את סבתא שלה במזרח ירושלים לפני מספר שנים.

עומר גם הזכירה כי הרצוג מייצג את "הממשלה הימנית ביותר של ישראל בתולדות ישראל, בתקופה שבה הממשלה מבטיחה בגלוי "למחוץ" את התקוות הפלסטיניות למדינה - בעצם לשים מסמר בארון המתים של שלום ופתרון שתי המדינות".

הרצוג אמור לשאת את הנאום, לציון 75 שנה לישראל, לאחר שקיבל בשנה שעברה הזמנה על ידי דוברת הבית דאז, ננסי פלוסי, הדובר הנוכחי קווין מקארתי פרסם מחדש את ההזמנה בתחילת השנה. למרות נסיונו לפשר בנושא הרפורמה המשפטית, הרצוג עדיין נתפס בארה"ב כחלק מהממסד הישראלי.

"לא צריך להזמין את נשיא ישראל - ממשלה שתחת ראש הממשלה הנוכחי שלה אסרה על שתי הנשים המוסלמיות הראשונות שנבחרו לקונגרס לבקר במדינה - לשאת נאום משותף לקונגרס", צייצה עומר תומכת טרור ידועה ואנטישמית.

על עומר וטלאיב נאסר כניסה לישראל בשנת 2019 בשל תמיכתם בתנועת החרם והסנקציות נגד ישראל ובשל ההנחה הישראלית שהם ינצלו את ביקורם כדי לקדם את פעילות החרם שלהם. החלטת נתניהו דאז זכתה לתמיכה של נשיא ארה"ב דאז דונלד טראמפ.

עומר ציינה כי רק בחודש שעבר היא החרימה את הנאום המשותף שנשא ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי "בהתבסס על רקורד זכויות האדם של ממשלתו" והיא תנקוט באותו צעד גם בשבוע הבא.

 

אנטישמיות יצחק הרצוג סומליה חברת קונגרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}