ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
בזכות תפילות כלל ישראל

הרופאים מרוצים מהטיפול שעבר רה"י הגרב"מ אזרחי

הטיפול שעבר הבוקר ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי עבר בהצלחה. הרופאים מאוד מרוצים וזוקפים את הכל בזכות התפילות של כלל ישראל. עדיין צריכים את המשך התפילות שראש הישיבה יתאושש. התפללו: רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה

הרופאים מרוצים מהטיפול שעבר רה"י הגרב"מ אזרחי
הגרב"מ אזרחי צילום: שוקי לרר

בשורות טובות הבוקר ממחלקת טיפול נמרץ בהדסה עין כרם בירושלים שם עבר הבוקר (חמישי) זקן ראשי הישיבות הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי הליך רפואי שיקל על בעיות הנשימה.

מקורבי ראש הישיבה מסרו כי הטיפול עבר בהצלחה. הרופאים מאוד מרוצים וזוקפים את הכל בזכות התפילות של כלל ישראל.

לדבריהם: עדיין צריכים את המשך התפילות של עם ישראל בכדי שראש הישיבה יתאושש ויחזור לאיתנו הראשון במהרה. 

כזכור, הגרב"מ אזרחי בן ה-94 בלעה"ר פונה בשבת האחרונה בהכרה מלאה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים שם הצליחו לייצב את מצבו אך במוצאי שבת לפנות בוקר חלה החמרה במצוקה הנשימתית והרופאים הוצרכו להרדים ולהנשים את ראש הישיבה.

הצוות הרפואי ב'הדסה' בראשותם של פרופ' אלון הרשקו מנהל המחלקה הפנימית ופרופ' סיגל סבירי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ פנימי יחד עם רופאו האישי של הרב - פרופסור אורי רוגבסקי, הורו על הנשמתו והרדמתו.

היום כאמור, עבר ראש הישיבה פרוצדורה רפואית בהצלחה.

ליד חדרו הגיעו השבוע יו"ר ש"ס אריה דרעי, וכן חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב וראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין שבאו לעקוב מקרוב אחר הטיפול הרפואי.

הציבור מתבקש לקרוע שערי שמים לרפואתו המהירה והשלימה של ראש הישיבה רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה בתוך שאר חולי ישראל במהרה.

הרב ברוך מרדכי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}