י"ג תמוז התשפ"ד
19.07.2024

חייהם של 280 נהגים ישודרגו

280 נהגי חברת ההיסעים 'מאיה תור' יזכו להעלאה בשכר, לשיפור בדמי האש"ל ולתמריצים נוספים | יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין: "ההסכם מחזק את הנהגים – כלכלית ותעסוקתית"

חייהם של 280 נהגים ישודרגו
רכב הסעות צילום: unsplash

ההסתדרות, נציגות העובדים וההנהלה חתמו על הסכם קיבוצי ראשון בחברת ההיסעים 'מאיה תור'. ההסכם משפר משמעותית את תנאי העבודה בחברה המתמחה בהסעות לתלמידים, למוסדות, לטיולים, והוא יחול על כ-280 נהגים.

כחלק מההסכם שיהיה בתוקף בשנה וחצי הקרובות נקבע כי שכר הנהגים בחברה יעלה, יינתנו תמריצים שונים ויחול שיפור בדמי האש"ל. בנוסף לכך הוסכם על מנגנון יישוב חילוקי דעות.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות עו"ד אייל ידין מסר: "ברצוני לברך על ההסכם המוגמר שמחזק את תנאי ההעסקה של הנהגים – הן כלכלית והן תעסוקתית. ההסכם מחזק משמעותית את הענף ואת עובדיו, ומייצר קרקע פורייה לשיתוף פעולה ולהמשך עבודה שנים קדימה. הסכם זה מוכיח את החשיבות של העבודה המאוגדת בשיפור חיזוק מעמדו של העובד ואני כולי תקווה שחברות נוספות ילכו בעקבותיו".

מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה עו"ד רועי בליטנטל הוסיף ואמר: "איגוד עובדי התחבורה שמח על הצטרפותם של נהגי מאיה תור למשפחה האיגוד, ומשוכנעים כי שני הצדדים יפיקו ערך רב מיחסי העבודה הקיבוציים בחברה, ומההסכם המצוין אליו הגיעו הצדדים המיטיב עם העובדים והחברה כאחד".

 

נהג הסעות תוספת שכר העלאת שכר ההסתדרות הסכם קיבוצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד