כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מחק שיחות מהטלפון

הפיגוע בבני ברק: תושב העיר נאשם שהעסיק את המחבל ואחיו

תושב בני ברק נאשם שהעסיק את המחבל תושב ג'נין שביצע את פיגוע הדקירה בעיר בשבוע שעבר ואחיו בעסק למיון ברזל | מחקירת המעסיק עלה כי הוא מחק שיחות שניהל עם המפגע ואחיו מהטלפון יום לאחר הפיגוע

הפיגוע בבני ברק: תושב העיר נאשם שהעסיק את המחבל ואחיו
מעצר המחבל/הסכין צילום: באדיבות המצלם

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב בני ברק, שהעסיק את המחבל הצעיר שביצע את פיגוע הדקירה בשכונת קרית הרצוג בעיר בשבוע שעבר. בפיגוע נפצע באורח קל תושב השכונה.

יום למחרת הפיגוע, שאירע ברחוב נויפלד פינת הצבי, עצרו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן את החשוד בהעסקה והלנת השב"חים, בן 68 מבני ברק, והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

•פיגוע בבני ברק: מחבל מג'נין דקר אברך בשכונת קרית הרצוג - ונעצר

חוקרי היחידה ערכו חקירה נרחבת ועפ"י ממצאי החקירה, הנאשם העסיק את המפגע ואת אחיו במשך שלושה חודשים במתחם העסק שלו למיועד למיון פסולת ברזל בבני ברק. בתוך כך, גילו שוטרי היחידה שהנאשם מחק שיחות שניהל עם המפגע ועם אחיו מהטלפון הסלולרי שברשותו יום אחרי הפיגוע.

בתום חקירה היקפית של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה היום כתב אישום כנגד החשוד בעבירות של הלנה והעסקת שב"חים ושיבוש הליכי משפט וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

כתב אישום פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד