כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אתם מצולמים

נוסעים לדובאי? הזהרו מקנסות של 50 ועד 100 אלף שקל

בדובאי נכנסו לתוקפם בימים האחרונים חוקי תנועה חדשים שכוללים בצידם קנסות ודוחות גבוהים וכואבים שעלולים להגיע עד 100 אלף שקלים | אז תדאגו שהחופשה הזולה לא תתייקר ותכפיל את עצמה עשרת מונים

נוסעים לדובאי? הזהרו מקנסות של 50 ועד 100 אלף שקל
טיול בדובאי צילום: מרדכי לובעצקי

חוקי תנועה חדשים נכנסו בסוף השבוע לתוקפם בבירת איחוד האמירויות - דובאי, ומי שיעזו לעבור עליהם עלולים להיקנס בסכומים גבוהים במיוחד.

כך למשל מי שינהג ללא לוחית רישוי ברכב עם חלונות מושחרים יותר מהמותר, יצפה במרוצי מכוניות לא חוקיים, יתחמק מהמשטרה או יבצע שינוי להגברת מהירות ברכב או כזה שיגרום להפרעות או רעש, יוכל להיקנס בסכום גבוה של עד 10 אלף דירהם (המטבע המקומי), שהם שווים לכ-10 אלף שקלים.

עברתם באור אדום, נהגתם ברכב שנושא לוחית רישוי לא תקנית או מזויפת, נהגתם בפזיזות שמהווה סכנה למשתמשי הדרך, נהגתם כשאתם מתחת לגיל 18 או הרחקתם לכת ופגעתם ברכב משטרתי, הקנס על שורת מעשים אלו גבוה יותר ועשוי להגיע עד 50 אלף.

עבירת התנועה החמורה ביותר במסגרת החוקים החדשים, היא השתתפות במרוצי מכוניות לא חוקיים, שהקנס עליה עומד על עד 100 אלף שקלים.

זה ידוע, אך אם לא ידעתם, דובאי מרושתת במצלמות שמסייעות למשטרה המקומית להקטין את הפשיעה במדינה, כך שהחוקים החדשים והקנסות הגבוהים נועדו להגביר את ההרתעה למרות שמצב הפשיעה במדינה באמת קטן ביחס למדינות רבות העולם. 

אגב, לפי השער היציג - דירהם 1 שווה לשקל ואגורה אחת.

דובאי איחוד האמירויות קנסות דוח תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד