כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
מעזרת תורה לתפוח הגדול

המקובל הרב בורנשטיין במסע חיזוק בארה"ב

המקובל הצדיק רבי מיכאל בורנשטיין משכונת עזרת תורה בירושלים הגיע למסע חיזוק ומסירת שיעורים בלורנס ולייקווד. הרב מתאכסן אצל הנגיד הרבני ר' אברהם נח רוזנברג בטומס ריבר. צפו בתיעוד מהביקור

המקובל הרב בורנשטיין במסע חיזוק בארה"ב
המקובל הצדיק רבי מיכאל בורנשטיין בביקור בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

התרגשות עצומה בשבוע האחרון בלייקווד, טומס ריבר, ג'קסון, לורנס ומונסי לרגל בואו של המקובל הצדיק הגאון רבי מיכאל בורנשטיין מחבר הספרים "בית שער" על אוצרות חיים שערי אורה משנת חסידים ומועדים,

הרב בורנשטיין מסר שיעורים בכוללים וכן שיעור לראשי ישיבות ראשי כוללים וראשי חבורות. הרב נפגש במהלך הימים האחרונים עם תלמידיו שלא נפגשנו עמו מלפני פרוץ הקורונה.

הרב ישבות בשבת הקרובה באכסניא של הנגיד הרבני אברהם נח הלוי רוזנברג.

הרב הגיע למספר שמחות של תלמידיו הקרובים ובתוכם הגאון רבי משה לנגער רב הקהילה במונסי, וכן השתתף במעמד סיום הש"ס וחנוכת הבית של ד"ר שור.

הרב נפגש עם הרב הצדיק רבי חיים לובין מרא דאתרא של הקהילה המפוארת ג'קסון פיינס אשר האריכו בידידות רבה בסתרי התורה וצורכי השעה.

כמו כן נפגש עם ראש ישיבת בית מדרש גבוה לייקווד הגאון רבי ירוחם אולשין בפגישה ארוכה התפלפלו בהתלהבות עצומה, ובסיומו ראש הישיבה העניק לו את ספריו בין המצרים.

במסכרת המסע הרב נפגש עם המרא דאתרא של קהילת אור תורה  אדיסון, היילנד פארק ומראשי UO הרב יעקב דוד לובין וכן נפגש עם המרא דאתרא של קהילת מקדשי השם טלימור הרב מייזלס.

במהלך השבוע הקרוב הרב בורנשטיין יבקר במספר מוסדות בניו ג'רזי.

לייקווד ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}