י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"מבקש עזרה"

הבקשה של פצוע הפיגוע בתל אביב מתושבי האזור

צעיר שנפצע אמש בפיגוע בתל אביב מבקש מתושבי האזור לסייע לו לאתר את מכשיר הטלפון שלו שאבד באירוע | האזרח שנטרל את המחבל: "לשנייה חשבתי שזה בגלל התאונה, שזה ריב בין נהגים. כשהוא סיים את הדקירה לנדקר הראשון, הוא קם והתחיל לרוץ אל אחרים. ישר הבנתי שזה פיגוע"

הבקשה של פצוע הפיגוע בתל אביב מתושבי האזור
הפיגוע בצפון תל אביב צילום: Miriam Alster/Flash90

שניר ויטנברג, תושב רמת גן בן 26 אחד הפצועים בפיגוע המשולב אמש (שלישי) בצפון תל אביב, שיתף באירוע הקשה שחווה. "נפגעתי מרכב, שמעתי רק צעקות ואני לא זוכר מה היה מסביב", סיפר.

לדברי שניר, "נפצעתי בכל הגוף. בירך בצד שקרוב לברך. שבר פתוח, ואחרי הניתוח עברתי למצב קל-בינוני. אני מבקש עזרה מהתושבים למצוא את הפלאפון שלי שהלך לאיבוד".

בתוך כך, קובי יקותיאל, האזרח שנטרל את המחבל, וצפוי לקבל צל"ש על גבורתו, שוחח עם ענת דוידוב וגיא פלג ברדיו 103 וסיפר על שהתרחש במהלך רגעי האימה.

"במקרה. פשוט נסעתי על האופנוע ואז קיבלתי טלפון. עצרתי בתחנת אוטובוס, ראיתי את האנשים יושבים שם מחכים לאוטובוס ואז לא ראיתי טוב את הכתוביות בטלפון כי השמש סנוורה אותי, אמרתי שאתקדם עוד קצת, אעלה על המדרכה, אקח ימינה לצל ואעשה שם את השיחה. איך שעזבתי את התחנה, שמעתי את הבום מאחוריי. זה נס ראשון, זה לא ייאמן. עזבתי, שמעתי את הפיצוץ מאחוריי, ואז עצרתי בצד וראיתי שיוצא נהג מהטנדר. הראשון שהוא יצא אליו, הוא דקר אותו", תיאר.

עוד אמר: "אני לשנייה חשבתי שזה בגלל התאונה, שזה ריב בין נהגים, אז נדרכתי אבל עדיין לא הגבתי חוץ מלהסתכל איך זה מתפתח, כי פחדתי להוציא נשק על דבר שאנחנו לא יודעים במה מדובר, ואז איך שהוא סיים את הדקירה לנדקר הראשון, הוא קם והתחיל לרוץ אל אחרים. ישר הבנתי שזה פיגוע. הוצאתי את האקדח, כולם רצו לכיוון שלי, ברחו ממנו. הייתי שבעה מטרים ממנו, אפילו פחות. הוא קלט אותי עם האקדח, הוא המשיך לרוץ לכיוון שלי ועוד איזה אדם מבוגר שהיה צמוד אליי".

"שמתי לו כדור או שניים בחלק הגוף העליון, הוא עדיין המשיך לרוץ ונפל יחד עם הזקן על הרצפה, והוא עדיין לקח את הסכין והרים על הראש של האדם המבוגר הזה ושניהם היו צמודים, לא חשבתי פעמיים, התקרבתי מאוד קרוב בשביל חלילה לא לפגוע באדם המבוגר הזה ושמתי לו שני כדורים ונטרלתי אותו", הוסיף.

מאיפה התושייה, הוא נשאל והשיב: "אני לא יודע. סתם אזרח רגיל. גם ברחוב כשאני הולך אז אני עם העיניים ימינה-שמאלה, הייתי בגולני, כל הזמן יש לי את הקטעים האלו של להיזהר ולהסתכל ולחשוד ודברים כאלו. הייתי בטוח בהתחלה שזה רק ריב נהגים, אבל רעדו לי הרגליים. נכנסתי לפחד, אבל כשהכדור הראשון יצא כבר הייתי אדם אחר לגמרי, אבל זה היה הקטע הכי מפחיד. האדם עצמו, אתה רואה אותו, גם בלי סכין הוא אדם מפחיד".

הפיגוע בצפון תל אביב נטרול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}