י"ד חשון התשפ"ה
15.11.2024
ירידה בצריכת מותגים

זה לא עוצר: זינוק במחירי המוצרים הפופולריים

דיפלומט ויונילוור מדווחות על עליות מחירים במספר מוצרים | רשתות השיווק מדווחות על ירידה בצריכה וכן ירידה בצריכת מותגים ומעבר לתחליפים זולים יותר

זה לא עוצר: זינוק במחירי המוצרים הפופולריים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מחירי המזון בישראל לא מפסיקים לעלות והערב (ראשון) מתפרסם על עלייה במחיריהם של מוצרים פופולריים של חברות יוניליוור ודיפלומט.

ההתייקרות הראשונה היא של חברת יוניליוור שמעלה את מחירי הרטבים והתבלינים לשוק המוסדי בגובה של 7.5 אחוזים. התייקרות זו לא תורגש בשלב הראשון אצל הצרכן הפרטי, אך סביר להניח כי בהמשך ההתייקרות הזו תגולגל לצרכן בעליית מחירים בבתי מלון ובתי קפה.

התייקרות נוספת היא של חברת דיפלומט שמעלה את מחירי טונה סטארקיסט ב-4 אחוזים - מוצר שעד כה נמנעה מלעלות את מחירו, וכן קפה ג'ייקובס ועוגיות שמתייקרים בשיעור של 6.5%.

בתוך כך, ברשתות השיווק מדווחים על ירידה בצריכה; הישראלים ממשיכים להגיע לרשתות באותה תדירות, אך צורכים פחות וכן צורכים יותר תחליפים ופחות מותגים.

 

 

 

 

יוקר המחיה יוניליוור דיפלומט התייקרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}