י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צפו בגלריה

בטיש היארצייט בצאנז: הרבי הכריז על הקמת וועדת רבנים חדשה

בחסידות צאנז ציינו את יום היארצייט של הרבי הקודם בעל ה'שפע חיים' זי"ע. עשרות אלפים עלו לציון והרבי נשא דברים בטיש שם סיים את הש"ס והכריז על הקמת וועדת רבנים חדשה בחסידות על פגעי הטכנולוגיה. צפו בגלריה

בטיש היארצייט בצאנז: הרבי הכריז על הקמת וועדת רבנים חדשה
הילולת השפע חיים מצאנז תשפ"ג צילום: משה גולדשטיין

החל מיום שלישי שעבר, ליל הילולת מרן האדמו"ר בעל השפע חיים מצאנז זי"ע הטמון בבית העלמין ותיקים בנתניה, החלו לעלות לקברו עשרות אלפי איש בראשות אדמו"רים רבנים ועמך בית ישראל מכל העדות והחוגים לקבר שהפך לתל תלפיות ומקום סגולה אשר רבים נושעו בו.

במשך כל הלילה ושעות היום זרמו אנשים לקברו לשאת תפילה ותחינה. בבוקרו של יום רביעי עלה בנו האדמו"ר מצאנז אל הציון בראשות קהל רב בו נשא תפילה ופרקי תהילים רבים לישועת כלל ישראל.

אלפים נאספו ביום רביעי בקרית צאנז בנתניה לסעודת ההילולא המרכזית שנערך בהיכל הגדול היכל רוזנברג בקרית צאנז בראשות בנו מ"מ האדמו"ר מצאנז.

במהלך הטיש סיים הרבי את הש"ס ולאחריה נשא פלפול תורני במשנת ההילולא במשך כשעה. לאחר מכן נשא דברי אגדה בו עורר גם על פגעי הטכנולוגיה ועל הקמת וועדת רבנים חדשה מרבני צאנז בכל הארץ אשר ישימו גדרים ויתקנו תקנות חדשות בנושא.

כפי שביקש הרבי זי"ע בצוואתו, לקיים את המעמד ביום ההילולא, במהלך הטיש נקראו למעלה מ 50 בחורים תלמידי רשת ישיבות צאנז וקיבלו תעודת "מורינו" על היבחנם מעל 1000 דפי גמרא גפ"ת {גמרא, פרש"י תוס'}

כמן כן קבוצה של כ 20 מצטיינים אברכים לומדי כולל ש"ס במסגרת 70 דף לחודש, אשר סיימו בשנה האחרונה ללמוד ולהיבחן על כל הש"ס ועל ד' חלקי שו"ע.

צפו בגלריה של הצלם משה גולדשטיין

 

 

חסידות צאנז בעל השפע חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}