י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הסוף המר

קרובי משפחה של קורבנות הטיטאניק לעולם לא יתאחדו עם יקיריהם

קרובי משפחה של אסון הטיטאניק לעולם לא יתאחדו עם יקיריהם. הגופות של חמשת הקורבנות לא יועלו. חברת הצלילה אישרה כי "השלימה פעולות מחוץ לחוף"

קרובי משפחה של קורבנות הטיטאניק לעולם לא יתאחדו עם יקיריהם
סטודיו דוד זר, בקהילה

קרובי משפחה האבלים של חמשת הקורבנות של הצוללת הטיטאניק שהתפוצצה במצולות האוקיינוס לעולם לא יוכלו להביאם לקבורה.

באסון הקטסטרופלי נהרגו מנכ"ל חברת הצוללות OceanGate Expeditions סטוקטון ראש. המיליארדר הבריטי האמיש הארדינג. פול-אנרי נרז'ולה, מומחה צרפתי לספינות שחקר את הטיטאניק וביקר בעומק הים פעמים רבות. ושני אזרחים פקיסטנים אב ובנו, שהזאדה וסולימאן דאווד.

בגלל לחץ המים במעמקים, צוללת הטיטאן הושמדה, החיפושים אחר חלקים מהטיטאן והנוסעים שלה הושלמו כעת, וגופותיהם ישארו בים לנצח נצחים. חברת הצלילה אישרה כי "השלימה פעולות מחוץ לחוף".

זה היה מוות מיידי עבור הצוללנים, שחלקם שילמו 250,000 דולר כל אחד כדי לראות את הספינה טיטאניק המפורסמת ששקועה בקרקעית הים מ-1912.

הצוללת יכולה לקחת חמישה אנשים, הכוללים בדרך כלל נווט, שלושה אורחים ומומחה צוללות. הטיטאניק נמצאת בעומק 3,800 מטר (12,500 רגל) בתחתית האוקיינוס ​​האטלנטי. ההריסות נמצאות במרחק של כ-600 ק"מ מחופי ניופאונדלנד, קנדה.

הטיטאניק הייתה הספינה הגדולה ביותר בתקופתה, היא פגעה בקרחון במסע הבכורה שלה מסאות'המפטון בריטניה לניו יורק בשנת 1912. מתוך 2,200 הנוסעים והצוות שהיו על הסיפון, יותר מ-1,500 מתו.

טיטאניק צוללת ארה''ב קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}