כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מפגש מרגש

התמוטט בבני ברק וניצל ע"י המתנדבים: "אתם משפחה בשבילי"

המתנדבים שהצילו את חייו של ע', תושב הרצליה שהתמוטט בבני ברק, עלו אתמול לחדרו בבית החולים | "אתם מלאכים אמיתיים, הצלתם את חיי", אמר להם בדמעות במהלך המפגש המרגש

התמוטט בבני ברק וניצל ע"י המתנדבים: "אתם משפחה בשבילי"
המתנדבים בבית החולים צילום: באדיבות המצלם

התרגשות רבה שררה אתמול (רביעי) בבית החולים שמיר - אסף הרופא בצריפין בעת שלאחד החדרים נכנסו כונני איחוד הצלה היקרים לבקר את ע', תושב הרצליה שהתמוטט לפני כשבוע בשעות הבוקר בבני ברק.

כונני איחוד הצלה חיים ישראל כץ, מוטי לוי ויהודה מילר הגיעו תוך שניות למקום וזיהו מיד כי הוא ללא דופק ונשימה והחלו בפעולות מצילות חיים מאומצות שכללו עיסויי לב הנשמות ומתן שוקים מהמפעם. לאחר פעולות החייאה ממושכות חזר הדופק, והוא פונה לבית החולים להמשך טיפול רפואי.

בבית החולים חזר ע' להכרה מלאה, ומיד כשהתאפשר הביע את רצונו לפגוש את המתנדבים שהצילו את חייו. ואכן, אתמול התקיים הביקור המרגש.

אמש עלו המתנדבים חיים ישראל כץ, יהודה מילר, יוני צדוק, אליהו צרפתי, מוטי לוי וגבי קליין, יחד עם ראש הסניף אפי פלדמן וסגנו ישראל אלתר לבקרו בחדרו שבבית החולים. ע' ובני משפחתו ביקשו להודות למתנדבים על מסירותם המופלאה, ועל המהירות והמקצועיות שהצילה את חייו.

במהלך הביקור הביע ע' את התרגשותו לפגוש את מציליו ואמר: "אתם משפחה בשבילי", וכשדמעות בעיני כולם הוסיף: "אין לי מילים להודות לכם, אתם מלאכים של ממש".

הצלת חיים איחוד הצלה החייאה מוצלחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד