כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
הביע סולידריות

עיתונאי איראני הגיע להזדהות עם היהודים ותקף את פוטין

עיתונאי איראני המתנגד למשטר האיראני פרסם סרטון בו הביע הזדהות אוקראינה כשהוא לצד הרב של אוקראינה. הוא הגיע לאוקראינה כדי להעביר את המסר של "סולידריות איראנית לאוקראינה"

הריסות באוקראינה
הריסות באוקראינה צילום: @ServiceSsu

והיד בהשתי, עיתונאי איראני, פרסם תיעוד מביקור בקייב והכריז שהוא נסע לקייב באוקראינה, כדי להעביר את המסר של סולידריות איראנית לאוקראינה.

והיד בהשתי כתב בחשבון הטלגרם שלו: "העברנו את המסר של העם האיראני, שהוא מסר של סולידריות, לאוקראינה". במהלך הביקור פגש העיתונאי האיראני המתנגד למשטר האיראני גורמים בקהילה היהודית, ותיעד את עצמו עם רבה הראשי של אוקראינה.

בהשתי אמר: "הגענו לעיר קייב בו נשהה בימים הקרובים. תודה לרב הראשי של אוקראינה משה ראובן אסמן שהיה איתנו היום, אנו נמצאים כעת במיקום קרוב למרכז קייב שהותקף על ידי רוסיה אתמול והביא לאובדן של חמישה חפים מפשע עד כה".

עוד אמר: "העברנו את המסר של העם האיראני, שהוא מסר של סולידריות לאוקראינה, כי לכולנו יש אויב משותף - משמרות המהפכה שמסייעים עם מל"טים לרוסיה. יחד נישאר חזקים ונילחם עד שיקום שלום וביטחון ברחבי העולם. ניתן לראות את טביעות האצבע של משמרות המהפכה בכל מקום, כולל כאן בקייב".

איראן קייב משמרות המהפכה הרב משה אסמן מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד