כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
פרידה הדדית

מפכ"ל המשטרה: "לא אמשיך" - השר בן גביר: "מודה לו על שנים של שירות"

מפכ"ל המשטרה הודיע היום כי אין בכוונתו להמשיך בתפקיד לשנה רביעית: "אין בכוונתי להמשיך בתנאים האלו". השר בן גביר הגיב: "המפכ"ל היה לוחם שנים רבות, לוחם חזק למען המדינה, מודה לו על שנים של שירות"

מפכ"ל המשטרה: "לא אמשיך" - השר בן גביר: "מודה לו על שנים של שירות"
בן גביר ושבתאי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, נאם היום (ראשון) בכנס ראשי רשויות. במהלך נאומו, אמר שבתאי כי "זה לא סוד, אין בכוונתי להמשיך לשנה רביעית בתפקיד, שוטרינו קמים מידי בוקר כשלנגד עיניהם מטרה אחת ברורה להבטיח את ביטחונם האישי של כלל אזרחי המדינה, בקדנציה שלי כמפכ"ל שירתתי תחת שלוש ממשלות ושלושה שרים, בתנאים שעומדים לרשותי כמפכ"ל, השתדלתי לעשות את המיטב ולשמור על מקצועיות וממלכתיות".

המפכ"ל הוסיף: "לא אתן לסיטואציה המורכבת שבה אנו נמצאים, להשפיע על ההתנהלות הערכית, המוסרית והמקצועית, לא שלי ולא של אף אחד מהשוטרים שלי". מטרת הכנס הייתה חיזוק הקשר בין משטרת ישראל לראשי הרשויות הערביות בשל האלימות והפשיעה ברחוב הערבי.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פרסם הודעה לאחר דברי המפכ"ל: "אני רוצה להגיד תודה רבה למפכ"ל קובי שבתאי על עשרות שנים של שירות למען מדינת ישראל. זה לא סוד שהיו בנינו מחלוקות, מחלוקות מהותיות. אבל המפכ"ל היה לוחם שנים רבות, לוחם טוב, לוחם חזק למען המדינה, מודה לו על שנים של שירות".

השר בן גביר בהודעה על המפכ\"ל

משטרה קובי שבתאי איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד