כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
מאסק עושה בלאגן

אוסטרליה נותנת לטוויטר 28 ימים למחוק 'רעילות ושנאה'

אחת מכל שלוש תלונות על שנאה ברשת באוסטרליה היא על הרשת שבבעלות מאסק, זאת למרות שיש לה הרבה פחות משתמשים מרשתות אחרות

אוסטרליה נותנת לטוויטר 28 ימים למחוק 'רעילות ושנאה'
טוויטר צילום: Pixabay

הרגולטור, האחראי על בטיחות האינטרנט של אוסטרליה, נתן לטוויטר 28 ימים לנקות "רעילות ושנאה" בפלטפורמה שלה, ואיים לקנוס את החברה אם לא תעמוד בדרישות.

טוויטר הפכה לפלטפורמה שסופגת הכי הרבה תלונות באוסטרליה מאז שאילון מאסק, אחד האנשים העשירים בעולם, השתלט עליה בשנה שעברה.

לאחר מכן, החברה הסירה ההשעיה על 62,000 חשבונות שדווחו, כולל כאלה הקשורים לאנשים הכותבים תיאוריות נאציות. הממונה על הבטיחות האלקטרונית, ג'ולי אינמן גרנט, אמרה שהפלטפורמה אחראית כעת לשליש מהתלונות על שנאה ברשת באוסטרליה, למרות שלה יש הרבה פחות משתמשים מאשר פייסבוק, טוויטר ואינסטרגם.

אינמן גרנט, שעבד פעם עבור טוויטר, נתן לחברה 28 ימים כדי להראות שהיא אכן מתכוונת בטיפול בבעיה או עומדת בפני קנסות של 700,000 דולר אוסטרלי (476,000 דולר) על כל יום שהיא עוברת את המועד.

"נראה כי טוויטר הרימה ידיים בהתמודדות עם שנאה", אמר אינמן גרנט, שעבד בחברה לאחר 17 שנים במיקרוסופט, "אנחנו צריכים לקבל דין וחשבון מהפלטפורמות הללו ולנקוט פעולה כדי להגן על המשתמשים שלהם, ואי אפשר לקבל אחריות בלי שקיפות", אמרה.

מאסק פיטר יותר מ-80% מכוח העבודה העולמי, כולל רבים ממנחי התוכן האחראים להפסקת התגובות המסיתות מאז השתלט על החברה באוקטובר 2022.

אבל נראה שהמנכ"לית החדשה של החברה, לינדה יקארינו , נוקטת כיוון אחר, ואמרה בשבוע שעבר שהחזון שלה לטוויטר היה להפוך אותו ל"מקור המידע המדויק ביותר בעולם בזמן אמת ולכיכר עיר עולמית לתקשורת".

אוסטרליה טוויטר שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד