כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
לא נותרה חייבת

נתניהו האשים: זו התוכנית שהשתבשה בגלל גוטליב

ראש הממשלה נתניהו טען בשיחות, "תכננתי להודיע על שינוי הוועדה לבחירת שופטים כבר בשבוע שעבר. בגלל גוטליב התכנית השתבשה". הח"כית הגיבה: "לא כולם מטומטמים"

נתניהו האשים: זו התוכנית שהשתבשה בגלל גוטליב
הפרגוד במליאה צילום: דוברות הכנסת

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף במספר שיחות והתייעצויות בסוף השבוע על הרפורמה המשפטית ואמר את הדברים הבאים: "תכננתי להודיע על שינוי הוועדה לבחירת שופטים כבר בשבוע שעבר מיד אחרי בחירת קארין אלהרר וקרויזר".

נתניהו האשים: "בגלל גוטליב התכנית השתבשה".

ח"כ טלי גוטליב הגיבה לדיווח וכתבה: "רוה״מ נתניהו שמעתי שאמרת לשרים שבגללי התעכבה החקיקה ביחס למינוי השופטים. תניח בבקשה שלא כולם מטומטמים".

גוטליב הוסיפה וטענה: "בלשכתך אמרת לי שלא משנה מי ייבחר כי ממילא מייד תשנו את מבנה הוועדה כשניסית לשכנע אותי להצביע לאלהרר. אזכירך שאמרתי לך בנוכחות השרים שאינני מאמינה ואתה לא תיגע במינוי השופטים".

בתוך כך, הקואליציה הולכת לחקיקה שלא בהסכמת האופוזיציה והשלב הראשון שיקודם יהיה צמצום עילת הסבירות. שלב הבא - הוועדה לבחירת שופטים. מדובר על שינוי הוועדה לפי ההצעות של השר דודי אמסלם ומזכיר הממשלה, יוסי פוקס.  נתניהו הבהיר: "בכל מקרה החוק של לוין ורוטמן שעבר בוועדת חוקה והוכן לקריאה שניה ושלישית (שהסעיר את המדינה) לא יקודם".

מהליכוד נמסר בתגובה:
אף אחד לא ביקש מטלי גוטליב להצביע בעד אלהרר, כל שהתבקש ממנה הוא לשמור על משמעת קואליציונית ולהסיר את מועמדותה.

הרפורמה המשפטית טלי גוטליב בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד