כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
כרטיס האשראי לא עבד

טיסה מהודו לארה"ב נחתה בסיביר לאחר בעיה במנוע

מטוס של חברת אייר אינדיה שטס מהודו לסן פרנסיסקו נחת בסיביר ברוסיה לאחר בעיה במנוע. "במהלך הטיסה התפתחה בעיה טכנית באחד המנועים", נמסר מהחברה. המטוס עבר בדיקות בטיחות והנוסעים קיבלו תמיכה מלאה מהרוסים

טיסה מהודו לארה"ב נחתה בסיביר לאחר בעיה במנוע
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מטוס של חברת אייר אינדיה שטס מניו דלהי שבהודו לסן פרנסיסקו נחת ברוסיה לאחר בעיה במנוע, כך אמרו גורמים רשמיים. המטוס, בואינג 777 שנשא 216 נוסעים ו-16 אנשי צוות, נחת ביום שלישי האחרון בשלום בנמל התעופה של רוסיה מגדאן בסיביר במזרח הרחוק של המדינה, כך מסרה חברת אייר אינדיה בהצהרה.

הטיסה "פיתחה בעיה טכנית באחד המנועים שלה", נכתב בהודעה, החברה מסרה כי המטוס עבר בדיקות בטיחות והנוסעים קיבלו תמיכה על הקרקע, כך דיווחה סוכנות הידיעות AP.

חברת התעופה מסרה מאוחר יותר ביום רביעי כי מטוס חלופי המריא ממומבאי למגדאן כדי שהנוסעים התקועים יוכלו להמשיך בנסיעתם לארה"ב המטוס ייקח את הנוסעים לסן פרנסיסקו היום נאמר בהצהרה.

ודנט פאטל, דובר משרד החוץ האמריקאי, אמר כי אזרחים אמריקאים היו על הטיסה, אך אינו יכול לאשר כמה. "אנחנו ממשיכים לעקוב אחר המצב", אמר פאטל.

צעיר בן 16, שנסע בטיסה עם דודו ואחיו סיפר כי נאסר עליהם לעזוב את האכסניה שבה הם שוהים במגדאן והם אינם יכולים להשתמש בכרטיסי האשראי שלהם כדי לקנות פריטים מהמכונה האוטומטית בגלל סנקציות על רוסיה בגין המלחמה באוקראינה.

"היום וחצי הראשונים היו ממש קשה לכולנו", אמר. "מזג האוויר היה 3 עד 4 מעלות בבוקר, ובלילה היה קור עז", אמר, והוסיף שהמצב השתפר בהמשך עם אוכל ומקום לישון. לדבריו "החיילים הרוסים, המשטרה הרוסית, הרשויות, וכל מי שעובד באכסניה התייחסו אלינו בצורה מצוינת", אמר.

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה סיביר נחיתת חירום ארה''ב הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}