כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
מלחמת אוקראינה רוסיה

מדבדב: "מטרת "המבצע המיוחד" הפלה של משטר קייב"

סגן יו"ר המועצה לביטחון לאומי של רוסיה: "רוסיה תפסיק את מתקפת הנגד האוקראינית ולאחר מכן תתחיל במתקפה שלה". מדבדב איים: "מטרת המבצע המיוחד באוקראינה הפכה להפלה מוחלטת של משטר קייב"

מדבדב: "מטרת "המבצע המיוחד" הפלה של משטר קייב"
דמיטרי מדבדב צילום: צילום מסך

סגן יו"ר מועצת הביטחון הרוסית, דמיטרי מדבדב, הבהיר על הצורך בהפלה מוחלטת של הממשלה בקייב, באמצעות מתקפה רוסית. בהתייחס למצב לגבי מתקפת הנגד האוקראינית, אמר מדבדב: "עלינו לעצור את האויב, ואז להתחיל את המתקפה. והמטרה של המתקפה הרוסית היום לא צריכה להיות רק שחרור אדמותינו והגנת עמנו. המטרה שלנו צריכה להיות הפלה מוחלטת של המשטר הנאצי בקייב, שהשתרש במדינה כוזבת".

מדבדב הזהיר מפני ההשלכות של זלזול באוקראינה, ואמר: "האויב, יחד עם העולם המערבי התומך בו, מוכן לעשות הכל כדי למחוק את ארצנו מעל פני האדמה. לכן, חשוב מאוד להתמקד. כל המאמצים האפשריים ולהגיב על כך בכבוד".

הוא הוסיף כי הצבא הרוסי נהנה מעליונות רבה "בתעופה, בכוחות שריון, בכלי נשק בעלי דיוק גבוה, וכמובן מבחינת המורל". מדבדב הודה: "למרבה הצער, יש נפגעים בקרב אזרחים וחיילים רוסים".

לדבריו: "התקפת הנגד האוקראינית לא הייתה הפתעה עבור רוסיה, כי אין אפשרות אחרת לקליקת אוקראינה, שחייבת לתקוף על מנת להצדיק את הכסף והנשק שסופקו לה. אבל האכזבה של ספונסרים מערביים עלולה לעלות לזלנסקי. ומקורביו לא רק בתפקידים, אלא אפילו בחייהם".

מלחמת אוקראינה רוסיה דימטרי מדבדב ולדימיר זלנסקי קייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד