כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
הסיבה להתנצלות

החרם על אנג'ל ארך חודש בדיוק; בכמה ירדה המניה?

בחודש שעבר מאז החל החרם על מוצרי חברת אנג'ל ירדה המניה בשיעור של למעלה מחמישה אחוזים | זאת בזמן שמדד מניות 'ת"א צמיחה' עלה בכאחוז

החרם על אנג'ל ארך חודש בדיוק; בכמה ירדה המניה?
אילוסטרציה צילום: בחרדי חרדים

חודש בדיוק מאז החל החרם על מוצרי חברת אנג'ל וכעת ניתן לראות כי על אף הצהרות החברה שהחרם לא פוגע בה כלכלית או ציבורית, מנית החברה איבדה למעלה מחמישה אחוזים מערכה. נתון זה נמוך אף יותר בהשוואה למדד 'ת"א צמיחה', שאנג'ל מהווה 0.3% ממנו, שעלה בתקופה המקבילה בלמעלה מאחוז.

החרם, שכאמור ארך חודש ימים בדיוק, החל בתאריך ה-4/5 ונמשך עד היום (ראשון) ה4/6 עם התנצלות ראשי החברה וביקור התנחומים אצל בני מרן זצ"ל.

גרף המראה את ביצועי מניית אנג'ל בחודש האחרון

שבועיים לאחר שהחל החרם על מוצרי חברת אנג'ל, החברה עמדה על כך שהחרם נכשל והחברה אף הכניסה יותר כסף בשבועיים שחלפו מאז החל החרם, אך כעת אנו מפרסמים שלא כן המצב.

כזכור החרם החל לאחר שהשר לשעבר עמר בר לב, שמונה רק זמן קצר קודם לכן ליו"ר דירקטוריון 'מאפיית אנג'ל', צייץ בגאווה כי הוא משתתף בהפגנת "השוויון בנטל" מול ישיבת פוניבז' בבני ברק, ברשתות החברתיות זעמו על כך והיוזמה להטיל חרם על המאפייה יצאה לדרך.

עומר בר לב השתתף במיצג מחאה של תנועת 'אחים לנשק' בבני ברק. בהפגנה אחרת בבני ברק, פעילי הקבוצה ניסו להקים "לשכת גיוס" וקראו: "הגענו כדי להעביר את מקל נטל הגיוס לאוכלוסיה החרדית, כי אם תהיה פה דיקטטורה, נצטרך להגיע לכאן ולגייס. אנחנו חוזרים ואומרים כי בלי דמוקרטיה אין צבא עם".

מאפיית אנג'ל ירון אנג'ל מניה מסחר רציף בורסה לניירות ערך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד