כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
הבחירות באשדוד

סקר חדש של מנו גבע: ד"ר יחיאל לסרי יכול לנצח כבר בסיבוב ראשון

בצל הקרב היצרי שמאפיין הפעם את הבחירות באשדוד ותופעת ריבוי המתמודדים, סקר חדש של מנו גבע קובע כי ראש העיר המכהן יחיאל לסרי יכול לנצח את הבחירות כבר בסיבוב הראשון זאת בעקבות התמיכה הרחבה בקרב בעלי הדעה • כל הפרטים

סקר חדש של מנו גבע: ד"ר יחיאל לסרי יכול לנצח כבר בסיבוב ראשון
ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

המרוץ לראשות העיר אשדוד מעורר עניין רב, לאור העובדה כי הפעם מול ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי מתמודדים לא פחות משישה מתמודדים שונים: אלי נכט, שמעון כצנלסון, אלי לחמני, הלן גלבר, ברק סרי ודרך ארליך. דבר ההופך את הבחירות לסוערות במיוחד.

עד עתה היו שחשבו כי אשדוד תלך לסיבוב שני, לאור ההערכה שריבוי המתמודדים יביא לכך שאף אחד מן המועמדים לא יצליח לעבור את 40% אחוזי התמיכה הנדרשים. אלא שהיום פורסם סקר חדש של מנו גבע המשנה את התמונה ומעניק אפשרות של ניצחון ברור ללסרי כבר בסיבוב ראשון.

מנתוני הסקר שחלקו פורסם על ידי העיתונאית דפנה ליאל עולה כי ד"ר לסרי מקבל 27.3 אחוזי תמיכה בכלליות, אך אם מפענחים את הדבר, מדובר ביותר מ-40% מקרב בעלי הדעה, שמצהירים בסקר כי בכוונתם לצאת ולהצביע בבחירות (המהווים 68.2% מכלל הנשאלים בסקר), כל אלה אמרו שיתמכו בראש העיר המכהן ד"ר לסרי שבהתאם לכך ינצח בסיבוב ראשון. מדובר בנתון דרמטי שמשנה לחלוטין את התמונה הפוליטית באשדוד.

גורם פוליטי בעיר מציין בשיחה עם "בחדרי חרדים" שהתמיכה הגבוהה בלסרי, הבאה לידי ביטוי בסקר, מפתיעה בעיקר משום שבניגוד ליתר המועמדים, ראש העיר ד"ר לסרי לא השיק עדיין את קמפיין הבחירות ואף לא פורסמה עדיין רשמית התמיכה של כלל הסיעות החרדיות בו".

יחיאל לסרי סקר ברק סרי אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד