כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
חודשיים לבחירות

מי יהיה מועמד הציונות הדתית לרה"ר: הוועדה תתכנס ותכריע

מתקרבים לנקודת הההכרעה: ביום ראשון הקרוב תתכנס ועדת הרבנים בראשותו של הרב יעקב אריאל, כאשר בסיום הכינוס יוחלט על ידי כלל המשתתפים מי יהיה המועמד מטעם הציונות הדתית לתפקיד הנחשק של הרב הראשי האשכנזי בבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים | כל הפרטים

מי יהיה מועמד הציונות הדתית לרה"ר: הוועדה תתכנס ותכריע
הרב יעקב אריאל צילום: גדעון שרון

מתקרבים להכרעה: ביום ראשון הקרוב תתכנס ועדת הרבנים בראשותו של הרב יעקב אריאל, מזקני רבני הציונות הדתית, תדון בשאלת מועמד הציונות הדתית לתפקיד הרב הראשי - ובסופו של דבר תכריע ותפרסם את זהות המועמד לבחירות שיתקיימו באוגוסט.

יו"ר הוועדה, הרב יעקב אריאל מסר: "הוועדה תכלול עשרות רבנים המייצגים את כלל גווני הציונות הדתית. אנחנו כל כך שמחים שבזמן בחירת השמות לוועדה היו לנו 'צרות של עשירים' המוכיחות את תפארתו של הציבור ורבותיו. לכן, נאלצנו להסתפק בנציגות בלבד בלי האפשרות לתת למאות רבות של רבני הציונות הדתית את האפשרות להיות חלק מהוועדה, ואין זה אומר דבר וחצי דבר על אלו שבפנים אל מול אלו שלא".

"לא רק זאת, אישורי ההגעה של עשרות הרבנים מכלל הציבור הציוני דתי מבטאים באופן המדויק ביותר את דברי חז"ל – תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם", המשיך הרב.

על הפרק נמצאים מספר רבנים, כשהמובילים שבהם הוא רב העיר פ"ת הרב מיכה הלוי, הרב אליעזר איגרא וראש ישיבת מרכז הרב יעקב שפירא, אלא שבשביל שהאחרון יוכל להתמודד צריך לבטל בכנסת את מגבלת גיל ההתמודדות. אתמול דווח כי חבר הכנסת ממפלגת הליכוד משה סעדה הגיש הצעת חוק כזו, שבהנחה שתועבר תאפשר לרב שפירא לרוץ.

הרבנות הראשית בחירות הרב יעקב אריאל הרב יעקב שפירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד