ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
קרבות באופוזיציה

גורם במחנה הממלכתי תוקף: "ללפיד היה חשוב לגנוב סוסים"

אחרי קריאתו של לפיד לכלל מפלגות האופוזיציה להתאחד מאחורי מועמדת מפלגתו לוועדה לבחירת שופטים במחנה הממלכתי תוקפים בחריפות. גורם במחנה הממלכתי: "לפיד רותם את הסוסים לפני העגלה"

גורם במחנה הממלכתי תוקף: "ללפיד היה חשוב לגנוב סוסים"
לפיד וגנץ במליאת הכנסת צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

אחרי שראש האופוזיציה קרא הבוקר (שני) למפלגות האופוזיציה להתאחד מאחורי חברת מפלגתו ח"כ קארין אלהרר ולתמוך בה כנציגת האופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים במחנה הממלכתי מגיבים בחריפות. 

גורם במחנה הממלכתי אמר: "לפיד מנסה לרתום את הסוסים לפני העגלה, ומסכן את המהלך הגדול שעבדנו עליו בבית הנשיא", אמר.

לדברי הגורם, "לפי הסיכום שהתגבש, הקואליציה תעמיד מועמד אחד בלבד ותקיים את הבחירות במועדן ב-14.6. יו"ר הכנסת טרם הכריז על מועד הבחירות והמועד האחרון להגשת מועמדות כפי שנדרש בכדי להבטיח את הסיכומים, אבל ללפיד היה חשוב "לגנוב סוסים" ולהכריז על מועמדת מטעמו ללא תיאום עם שאר חברי האופוזיציה".

הגורם הוסיף ותקף: "כל זאת כשקיום הבחירות ב-14.6 טרם הובטח. זה גול עצמי מפואר למאמצים שאנו משקיעים במשך שבועות ופרס לקואליציה".

לסיום אמר הגורם: "ממליצים לו ולכולנו, לרכז את המאמצים בעת הזו בדבר החשוב - לדאוג שיקבע המועד, ולוודא שהקואליציה מעמידה מועמד אחד מטעמה כפי שסוכם, כך שנציגות האופוזיציה תובטח".

כזכור, ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא הבוקר למפלגות האופוזיציה להתאחד מאחורי חברת מפלגתו ח"כ קארין אלהרר ולתמוך בה כנציגת האופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים. 

לפיד כתב: "האופוזיציה לא יכולה שוב להרוס לעצמה. קורא לחברי באופוזיציה לא לפצל את הקולות ולהתייצב מאחורי קארין אלהרר כנציגה שלנו בוועדה לבחירת שופטים. לא יעלה על הדעת שניתן ללוין ורוטמן מתנה כזו ונפצל את ההצבעה".

 

המחנה הממלכתי יאיר לפיד ועדה לבחירת שופטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד