כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
שערוריה בבתי הספר

תלמידים יהודים אוכלים רק בייגל לארוחת צהריים

תלמידים יהודים אוכלים רק בייגל לארוחת צהריים בבריטניה. בסוף השבוע דווח בבבריטניה כי קייטרינג כשר שני הפסיק את שירותיו במספר בתי ספר יהודיים בלונדון עקב עלויות גבוהות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: עליזה עליון

ילדים יהודים 'שורדים' רק עם בייגל אחד לארוחת צהריים בלונדון בגלל בעיות מימון ארוחות בית הספר, כך אמר יועץ האנטישמיות של הממשלה לפרלמנט הבריטי. בסוף השבוע התפרסם בלונדון כי קייטרינג כשר שני הפסיק את שירותיו בבתי ספר יהודיים בלונדון עקב עלויות גבוהות.

התקשורת הבריטית דיווחה כי מכיוון שמאות תלמידים מאזורים מוחלשים הולכים לבית הספר כל בוקר ללא ארוחות חמות, מאפיות החלו לספק להם בייגל לארוחת צהריים כתחליף.

הלורד ג'ון מאן אמר בפרלמנט הבריטי: "יש כרגע ילדים יהודים שצריכים לשרוד עקב חוסר מימון עם בייגל אחד בכל ארוחה, זה מקובל? ואם לא, איזה שר יסדר את זה?" שאלו חברי פרלמנט. הלורד ג'ון מאן, חבר פרלמנט לשעבר של הלייבור ויו"ר הקבוצה הפרלמנטרית של כל המפלגות נגד אנטישמיות במשך 15 שנה, נכנס לתפקיד כיועץ ממשלתי ב-2019.

שר הבריאות לורד מרקהאם הגיב: "אני חושב ומקווה שלכל ילד יהיה משהו יותר מזין ובריא יותר מסתם בייגל. זה משהו שאני אדון בו בשמחה. אני לא מכיר את המקרים הללו, אבל זה משהו שאני אטפל".

לונדון בתי ספר ארוחת צהריים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד