י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
כהכנה למתן תורה

ההדלקה ב'באר יהודה' נרכשה באלפי שעות לימוד

בישיבת 'באר יהודה' בירושלים קנו הבחורים את ההדלקה לראש הישיבה הגאון רבי אליהו טופיק באלפי שעות לימוד כהכנה למתן תורה. צפו בתיעוד מסכם מהמעמד 

ההדלקה ב'באר יהודה' נרכשה באלפי שעות לימוד
הדלקה בישיבת באר יהודה צילום: באדיבות המצלם

מעמד ההדלקה בליל ל"ג בעומר בישיבת 'באר יהודה' בירושלים, נערך כאשר בחורי הישיבה רכשו את זכות ההדלקה באלפי שעות לימוד כהכנה למתן תורה, וכיבדו את ראש הישיבות הגאון רבי אליהו טופיק שהתרגש לשמוע שבחורי הישיבה התאחדו לרכוש את ההדלקה ולכבדו כאות הערכה והכרת הטוב.

בשעות הבוקר המוקדמות של ערב ל"ג בעומר נחסם לתנועה הרחוב הסמוך לישיבה, לצורך הקמת הבמות, ציוד ההגברה ועמדות הכיבוד והשתיה שהועמדו לרווחת הציבור שהשתתף במעמד, כמו כן להקמת מתחם ייעודי לנשים שנטלו חלק במעמד ההדלקה.

מעמד ההדלקה בישיבת באר יהודה

את המעמד ליוו מקהלת 'מלכות' עם בעל המנגן אושי לנדסמן והזמר בנימין לייפער ובליווי אמן הקלרינט יואלי גרומן.

המעמד החל עם יציקת השמן למדורה ע"י רבני הישיבה, כאשר בעלי המנגנים פותחים בשירי ערגה וכיסופין. התרגשות עזה נרשמה בקהל עם בואו של ראש הישיבה הגר"א טופיק כאשר בני הישיבה פוצחים בשירה אדירה לכבודה של תורה.

ראש הישיבה נשא דברים במעלתו של התנא ר' שמעון בר יוחאי, והדגיש כי זכה הרשב"י לכל מעלתו רק בזכות התמדתו בתורה י"ג שנה במערה בניתוק מוחלט מהווי העולם הזה, כשלאחר מכן יצק ראש הישיבה שליט"א את השמן למדורה, וכמידי שנה העתיר בשעה נשגבה זו על התורמים שנטלו חלק במעמד ההדלקה. 

באר יהודה הדלקה ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}