כ"ד סיון התשפ"ד
30.06.2024
הציטוטים מהישיבה

הקלטות מסיעת הליכוד: הח"כית חשפה את המטרה

בדיון הסוער שנערך היום בישיבת סיעת הליכוד נשמעת ח"כ קטי שטרית, נציגת הליכוד בהידברות עם האופוזיציה בבית הנשיא, מתנצחת עם ח"כ טלי גוטליב בנושא הוועדה לבחירת שופטים ואומרת שממשלת הימין הפסידה את ההזדמנות לשלוט על נשיא בית המשפט העליון | שאר הציטוטים

הקלטות מסיעת הליכוד: הח"כית חשפה את המטרה
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דיון סוער בישיבת סיעת הליכוד על רקע הימשכות השיחות בבית הנשיא וההחלטה של נתניהו כרגע להקים את הוועדה לבחירת שופטים על פי ההרכב המקורי שלה.

בהקלטות שפירסמה דפנה ליאל נשמעת ח"כ שטרית נותנת עדכון לחברי הסיעה והיא אף ביקשה מהם שלא להתבטא באופן שיכול לפגוע בשיחות: "ואנחנו עושים שם עבודת קודש. אנחנו לא מדברים על זה הרבה ומאוד מאוד מפריע לנו שרבים מכם, או מי שמתראיין אומר שהרפורמה מתה, זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות".

לדבריה של שטרית התפרצה ח"כ גוטליב: "הפסדנו, יצחק עמית יהיה נשיא העליון עד הפנסיה, אנחנו הפסדנו". ח"כ שטרית מחתה על קטיעת דבריה ועל תוכן הדברים: "זו רשות הדיבור שלי, וזה פוגע ואת מזיקה". "הגברת איננה מייצגת אותי, אין לך שום השכלה משפטית, אין לך שום ידע, ואת חושבת שבנימוס תובילי את עם ישראל לטוב, אתם צריכים להבין מי זה השופט יצחק עמית", השיבה גוטליב בצעקות.

עוד אמרה גוטליב שרק אם ייבחרו נציגי לשכת עורכי דין שישתפו פעולה עם הליכוד הם יוכלו למנוע מעמית להתמנות לנשיא בית המשפט העליון, וכי לליכוד אסור לתת לזה יד.

יחד עם זאת, בהקלטות שפירסמה ליאור קינן נשמעת השרה דיסטל אטבריאן אומרת: "אני ערוץ הטלוויזיה שלכם! תשתפו פעולה!". אטבריאן אף הפצירה בחברי הליכוד לעדכן אותה מראש על מהלכים שהם מקדמים כולל כאלה שעלולים לעורר ביקורת כדי שהיא "תעטוף" אותם במסר חיובי.

טלי גוטליב בית משפט העליון הליכוד יצחק עמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד