כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הזירה הקשה עד כה

"ראיתי ערימה של אנשים": עדויות קשות מרחובות

הזירה הקשה ביותר עד כה ביום השלישי של מבצע 'מגן וחץ' היא הפגיעה הישירה בדירת מגורים ברחובות, שם נהרג אדם אחד ונפצעו עוד כמה באורח בינוני וקל | עדויות קשות של עדי ראיה: "ראיתי מחזות שאני לא מאחל לאף אחד"

"ראיתי ערימה של אנשים": עדויות קשות מרחובות
פגיעה ישירה ברחובות צילום: לירון מולדובן, פלאש 90

עדויות קשות נערמות בשעות האחרונות מזירת הפגיעה הישירה בבניין ברחובות, בו נהרג אדם אחד ונפצעו 7 נוספים. עובד עיריית רחובות שנכנס לבניין שנפגע סיפר ל'כאן חדשות': "ראיתי מחזות שאני לא מאחל לאף אחד - כאוס גדול, עשן, בהלה גדולה, צעקות מכל בית. עוד לא ברור איפה הטיל. ראיתי ערימה של אנשים, לא יודע מי מהם הרוג ומי חי. קיבלתי חרדה קשה, הרגשתי שאני לא מסוגל לסייע להם מהבהלה".

עובד עיריית רחובות משחזר את הזירה - כאן 11

שי כהן, שהגיע לתוך המבנה תיאר את החורבן בתוך הדירה שנפגעה: "חבר'ה הבניין מסוכן, לא נשאר כלום. הטיל חדר פה בסלון, לא נשאר כלום מהבית הזה. חילצנו מהבית אישה מבוגרת, גבר בן 40 וילדה. הטיל חדר פה ללובי, דרך הגג מקומה שנייה".

עד ראיה שנפצע ברחובות - כאן 11

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הגיע לזירה ואמר בהצהרה לתקשורת: "הייתה פה פגיעה ישירה של רקטה. כרגע יש חלוקת אחריות בזירה. פיקוד העורף מטפל בזירה. גם מערך החבלה שלנו פועל במקום ואנחנו ערוכים. משטרת ישראל וכל כוחות הביטחון ייתנו מענה לכל תרחיש".

"אנחנו מצפים מהאוכלוסייה להישמע להנחיות פיקוד העורף. לא להגיע לזירות ולאפשר לכוחות הבטחון לפעול. המערכה לא הסתיימה. מי שנמצא במרחב המוגן שמר על חייו וזה הוכיח את עצמו". כך המפכ"ל.

עדויות מזירת הפגיעה ברחובות - כאן 11

פרמדיק של מד"א, גיא בובליל ויהודה בן אברהם שניהלו את הטיפול הרפואי בנפגעים, תיארו: "כשהגענו לרחוב ראינו פגיעה ישירה בחזית הבניין. יחד עם צוותים של מד"א וכוחות כיבוי אש ומשטרה נכנסו לבניין וביצענו סריקות לאיתור נפגעים בזמן שאזעקות נוספות נשמעו באזור שלנו".

אחד מהנפגעים היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד ומותו נקבע בהמשך. 5 נפגעים נוספים שנפגעו באורח בינוני וקל משברי בטון ושני נפגעי חרדה חולצו לרחוב והועברו לכוחות הגדולים של מד"א, שהגיעו למקום ופינו אותם להמשך טיפול בבית החולים.

עדויות רחובות נפילת רקטה נפילת טיל פגיעה ישירה מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד