כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
יוגש כתב אישום

רץ לעבר שכנו ודוקר בחזה: תיעוד מניסיון הרצח בבני ברק

החשוד בדקירה יואשם בניסיון רצח של שכנו, על רקע סכסכוך ביניהם |  הפרטים מהחקירה והתיעוד: כך נראה האירוע האלים בבני ברק

רץ לעבר שכנו ודוקר בחזה: תיעוד מניסיון הרצח בבני ברק
ניסיון הרצח בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

בשבוע הבא יוגש כתב אישום נגד גבר בן 53, ככל הנראה מעורער בנפשו, שנעצר בחשד שדקר את שכנו לבניין לפני כשבוע וחצי בבני ברק, על רקע סכסוך ביניהם. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הסעיף המיוחס לחשוד הוא ניסיון רצח. בתום חקירת משטרה מואצת של חוקרי תחנת בני ברק במרחב דן, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד.

ניסיון הרצח התרחש במוצאי שבת, בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, אז התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר שנדקר ברחוב הרב מלצר בבני ברק. שוטרי הסיור של תחנת בני ברק הגיעו למקום תוך דקות ספורות ופגשו בקורבן שנדקר, כאשר הוענק לו טיפול רפואי ע"י גורמי רפואה.

ניסייון הרצח בבני ברק

הקורבן, בן 56 מבני ברק, פונה במצב בינוני לבית חולים בילינסון בפתח תקווה, כאשר הוא סובל מפצעי דקירה במספר אזורים בגופו ואף בחזה. בתוך כך, בפעילות מהירה ונחושה, השוטרים עצרו את החשוד שהיה בקרבת מקום.

עוד בנושא:
בני ברק: נדקר ע"י שכן מעורער בנפשו, מצבו בינוני
הדקירה בבני ברק: החשד נגד התוקף - ניסיון רצח

מדובר בבן 43, תושב בני ברק. הוא הועבר לחקירה במשטרת מסובים ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. עפ"י ממצאי החקירה, החשוד הבחין בקורבן ששב לביתו ובעת שעמד בדלת הכניסה לבניין, הוא רץ לעברו, תוך כדי שהוא אוחז סכין.

בהמשך היכה החשוד את הקורבן ותוך כדי דקר אותו בחזה, בפניו סמוך לעין ובגב. כתוצאה מהדקירה בגב, הסכין נשברה והנאשם המשיך להכות את הקורבן בכל חלקי גופו, הפיל אותו ארצה, על אף ניסיונות של הקורבן להימלט.

בסיומה של החקירה מורכבת ומקצועית בתחנת משטרת בני ברק הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגד החשוד בביצוע עבירות המיוחסות לו ולפני ימים אחדים הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע של הפרקליטות מחוז תל אביב ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניסיון רצח כתב אישום הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד