כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הנהג ניצל בנס

מבצע מגן וחץ: טיל נפל בסמוך לשרה

במטח לעיר שדרות נפל טיל במרחק של 50 מטרים מהשרה אורית סטרוק שמבקרת בעיר. הטיל נפל סמוך למתנ"ס שספג הערב פגיעה ישירה, ובו התקיימה ישיבת הממשלה המיוחדת לפני כשבועיים

מבצע מגן וחץ: טיל נפל בסמוך לשרה
מבצע מגן וחץ בשדרות צילום: פלאש 90

במהלך ביקור שערכה שרת ההתיישבות אורית סטרוק מ'הציונות הדתית' בחמ"ל העיר שדרות הופעלה אזעקת צבע אדום ואז נשמע פיצוץ עז ועד מהרה התברר שטיל נפל כ-50 מטר מהמקום שבו נכחה השרה. רסיסי הפיצוץ פגעו ברכבה של השרה ובנס לא פגעו בנהג שלה שישב ברכב.

באירוע לא שגרתי נוסף בעיר, מתברר כי במתנ"ס שספג הערב פגיעה ישירה התקיימה ישיבת הממשלה המיוחדת לפני כשבועיים.

פגיעה ישירה בשדרות ללא נפגעים

השרה סטרוק הגיבה לאירוע המפחיד ואמרה: ‏"רסיס ברכב שלי. כך זה נגמר. שמענו "צבע אדום" ואז בום, הפגיעה - מטרים ספורים לידנו (מאחורי קיר מוגן כמובן). מאיר הנהג ניצל בנס. ראה את האש מול העיניים. המתנ"ס בו קיבלנו את החלטת הממשלה לחיזוק העוטף - חטף את הפגיעה. תושבי שדרות, אתם גיבורים, ואנחנו, הקמים להורגנו - נשכים להורגם".

מוקדם יותר כתבה השרה: "כרם שלום - ישוב שדגלו ומרכז חייו, שלום ואחוה בין תושבים השונים, אלה מאלה בערכים ובאורח החיים. קפצתי לבקר ולחזק את התושבים שבחרו להעביר את הימים האלה במלון הרחק מהבית, אבל עדין ביחד. זזנו הצידה כדי לתת לצה"ל ולממשלה לעשות מה שצריך - אמרו לי, וביקשו לחזק דרכי את הממשלה בהחלטותיה".

מבצע מגן וחץ אורית סטרוק נפילת רקטה נפילת טיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד