כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"עוזר לכולם"

| הנציג החסידי ניצח בנוקאאוט, ימשיך לייצג את החרדים | ראיון

חבר המועצה החסידי ארי לייטנר ממנצ'סטר, ניצח לאחרונה בחירות ברשות המקומית | הוא ימשיך לייצג את המחוז כפי שעשה בחמש השנים האחרונות | לייטנר שפועל למען כלל התושבים גם אלו שאינם יהודים, הביס את מתחריו וניצח בנוק אאוט, בניגוד לכ-1000 מועמדים שמרנים ברחבי בריטניה שהפסידו את מקומם

| הנציג החסידי ניצח בנוקאאוט, ימשיך לייצג את החרדים | ראיון
ארי לייטנר צילום: באדיבות המצלם

חבר המועצה החסידי ארי לייטנר מחסידות בעלזא במנצ'סטר - בריטניה, זכה בבחירות למועצה המקומית כשהתמודד מול מתמודדים ליברלים, לייטנר המייצג את השמרנים, הביס את מתחריו, בעוד כ-1000 שמרנים ברחבי בריטניה הפסידו את מקומם בבחירות לרשויות המקומיות.

"ברוך השם הייתה לי זכות נפלאה לייצג את התושבים ב-5 השנים האחרונות וההצבעה בשבוע שעבר הייתה 'הצבעת אמון' גדולה" אמר לייטנר ל'בחדרי חרדים'. לייטנר קיבל 1629 קולות, ומועמד מפלגת הלייבור קיבל 756. שלושת המועמדים האחרים קיבלו פחות מ-200 קולות כל אחד.

"הייתה לנו הצלחה גדולה בבחירות. המפלגה השמרנית לא הצליחה ברחבי המדינה, ואיבדה למעלה מ-100 מושבים במועצות, אבל ברוך השם, ב'קרסל ובראוטון פארק', השייכים למחוז שלי בסלפורד, הצלחנו מאוד" אמר.

ארי לייטנר עם טום סטנארד, מנכ"ל מועצת מחוז סלפורד

מספר תושבים מקומיים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אמרו כי חשוב מאוד שהמועצה תראה את ההצבעה החזקה והמאוחדת בקרב החרדים, כדי שידעו שארי לייטנר מייצג ומדבר בשם קהילה גדולה, ואז היחס יהיה בהתאם.

חבר המועצה עוסק בהרבה עניינים בכל מיני נושאים שאולי נראים קטנים, אבל חשובים מאד לקהילה החרדית. מוסדות רבים, ארגונים יהודיים שדורשים מימון, כמו ארגוני רווחה, אישורים שונים, מטופלים על ידי חבר המועצה. "הגויים לא בהכרח מבינים את צרכי הקהילה היהודית" אומר לנו אחד התושבים, "לייטנר עובד המועצה לטובת פרויקטים לצרכי הקהילה החרדית".

חבר המועצה ארי לייטנר אומר ל'בחדרי חרדים', כי הוא פועל הרבה לאישורים להגדיל את הבתים: "למשל, אישורי תכנון להוספת חדרים בבתים, ובניית בתי כנסת ומוסדות חינוך, בניית סוכות, הגויים לא מבינים למה צריך לבנות, ואני מסביר להם את המושג "משפחה גדולה" הצלחתי לבנות כמה מערכות יחסים נהדרות לאורך השנים ואני מסתדר מצוין עם כלל חברי המועצה".

ארי לייטנר מנצ'סטר אנגליה חבר מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד