כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בדרך להפסקת אש

דיווח ערבי: ישראל תמסור את גופת עדנאן ללא קשר למבצע

ערוץ "אל-ערבייה" מדווח ממקורותיו כי ישראל הביעה את הסכמתה להפסקה מיידית של האש בעזה, והודיעה למתווך המצרי כי תפסיק את מדיניות החיסולים, אלא אם כן מדובר באיום מיידי. עוד דווח, כי ישראל הודיעה למצרים "נמסור את גופתו של ח'דר עדנאן בשבוע הבא, מבלי לקשר את זה להסכם הפסקת אש"

דיווח ערבי: ישראל תמסור את גופת עדנאן ללא קשר למבצע
מטחי הרקטות בעזה צילום: איל אחמד פלאש 90

גורמים פלסטיניים אמרו לעיתון אל-חדת' הסעודי כי ישראל הודיעה למצרים "נמסור את גופתו של ח'דר עדנאן בשבוע הבא, מבלי לקשר את זה להסכם הפסקת אש" עדנאן הוא אסיר פלסטיני שמת בשבוע שעבר משביתת רעב.

בתוך כך מקורות לאל-ערביה אמרו כי ישראל הביעה את הסכמתה להפסקה מיידית של האש בעזה, והודיעה למתווך המצרי כי תפסיק את מדיניות החיסולים, אלא אם כן מדובר באיום מיידי.

לאחר פרסום הדברים גורם מדיני הבהיר כי: ישראל לא הסכימה למסור את גופתו של העציר המנהלי חאדר עדנאן כחלק מהפסקת אש.

מוקדם יותר סוכנות הידיעות התורכית "אנאדול" דיווחה כי בכיר הג'יהאד ברצועה, מוחמד אל-הינדי יצא מהרצועה למצרים במטרה לדון שם על הפסקת סבב הלחימה הנוכחי. עוד נמסר בדיווח כי ארגון הג'יהאד האיסלאמי מתנה את הרגיעה בהפסקה ישראלית של מדיניות החיסולים.

מקורות בג'יהאד האיסלאמי לאתר החדשות הפלסטיני "פלסטין אלאן", כי עם הגיעו לקהיר צפוי המתווך אל-הינדי להשיב על הצעת המתווך להפסקת האש בכך שעל ישראל לעצור את החיסולים כתנאי ראשוני להסכמת הארגון לרגיעה. עוד מאיים המקור על ישראל: "התגובה על חיסול ראש המערך הרקטי של הארגון בוא תבוא".

בכאן 11 דווח, כי מקור בחמ"ל המשותף בשיחה עם אתר החדשות העזתי "אל-קודס" מאיים על ישראל לבל תמשיך בהפצצת הבתים: "מדיניות החיסולים והפצצת בתי המגורים לא יביאו לישראל את הניצחון, התקיפות הבאות עוד תראינה את קוצר ידה וחוסר האונים של ישראל". בעניין הפסקת אש אמר המקור, כי כל דיבור על רגיעה מחייב הפסקה של החיסולים ברצועה.

מבצע מגן וחץ עזה הג'יהאד האיסלאמי מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד