כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"חסרת בושה"

השרה לשעבר עירבה פוליטיקה בהודעת ניחומים וחטפה מהגולשים

מרב מיכאלי מי שהיתה שרת התחבורה מטעם מפלגת העבודה בממשלה הקודמת, והיום נמצאת בסקרים תחת אחוז החסימה, צייצת הודעת ניחומים לשר הביטחון יואב גלנט על פטירת אימו, מיכאלי ערבבה פוליטיקה בהודעה וחטפה מהגולשים בצורה חזקה

השרה לשעבר עירבה פוליטיקה בהודעת ניחומים וחטפה מהגולשים
אילוסטרציה צילום: unsplash

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי פרסמה הודעת ניחומים לשר יואב גלנט על פטירת אימו הבוקר, ודחפה פוליטיקה להודעה, וחטפה מהגולשים.

מיכאלי כתבה: "משתתפת בצערו של השר יואב גלנט על מות אמו. לא נשכח איך עמדה לצידו ותמכה בהחלטתו להוציא כרטיס אדום להפיכה המשטרית שתכננה הממשלה. אישה ערכית וחזקה. יהי זכרה ברוך".

מיד לאחר שההודעה פורסמה בטוויטר, הגולשים תקפו. "עכשיו את מבינה למה את לא עוברת את אחוז החסימה?" כתב אחד מהם.

"אבדה לך הבושה לגמרי. גם לניחום אבלים את דוחפת פוליטיקה??" כתב אחר.

"וואי זה מביך ברמות איזה כיף שאת הכנסת הבאה תראי מהבית" כתב גולש נוסף.

אחר כתב: "היי סירי, למה מפלגת העבודה עם אותו מספר מנדטים של מוכר ארטיקים?".

"וואי כמה שאת טומטומית. עם אפס כבוד לבן אדם באבל" כתבה אחת הגולשות.

עוד מהתגובות: "עלובת נפש. עלובה קטנה. תגידי את שפויה?. הכל אצלך פוליטי. את מאוסה גם בעיני האופוזיציה, תשמעי. את באמת מטומטמת. 1.2% בסקרים ככה זה גם נראה. הפגנת זה עתה את אחד הרגעים היותר מטומטמים שלך, זה מעורר השראה. מתישהו יהיה נפטר שלא תעשי עליו סיבוב פוליטי?. אישה כמוך צריכה לעוף מהחיים הציבוריים באופן בהול".

"מתביישת שהעזתי לבחור בך פעם, אוי לנו עם נשים כמוך. הסתה וטמטום, את מחרידה" כתב אחד נוסף. "כמה שאת אישה שפלה. גם לניחומים את דוחפת את הפוליטיקה הבזוייה שלך?". כתב אחד נוסף.

עוד מהתגובות: יש לך את זה ביותר מטומטם? את יכולה להיות יותר דיבילית?. איבדת את הבושה. איבדת כל כיוון. הרגת את מפלגת העבודה, כישלון. אוי את פשוט מחרידה. את אשה קטנה ועלובת נפש.

לאחר שהותקפה ברשתות החברתיות, מיכאלי מחקה את הפוסט וכתבה: "אני מצטערת ומתנצלת על נוסח ציוץ הניחומים על מות אמו של השר גלנט. שוחחתי הבוקר עם השר גלנט וניחמתי אותו באופן אישי. צר לי על הקלקול המיותר שבציוץ ואני מתנצלת עליו מאד".

מרב מיכאלי יואב גלנט ניחומים טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד