כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
רכבה נתקע בבוץ

שרדה במשך חמישה ימים עם בקבוק יין וסוכריות

אשה שנתקעה בבוץ באוסטרליה שרדה עם בקבוק יין וסוכריות. במשך חמישה ימים נערכו אחריה חיפושים בזמן שהיא נחלשת עוד ועוד. "חשבתי שאני הולכת למות שם, כל הגוף שלי נחלש" אמרה, היא הוסיפה כי היא "עמדה לוותר"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: יח"צ

אישה בת 48 שרדה חמישה ימים כשהיא תקועה בשיחים באוסטרליה על ידי אכילת ממתקים ושתיית בקבוק יין בודד. ליליאן איפ יצאה למה שהיה אמור להיות טיול קצר ביום ראשון האחרון, בנסיעה דרך שיחים צפופים במדינת ויקטוריה.

אך באופן שעדיין לא ברור, היא הגיעה למבוי סתום ולאחר פנייה לא נכונה רכבה נתקע בבוץ. לגברת היה רק בקבוק יין במכונית מכיוון שתכננה לתת אותו במתנה. לאחר חמישה לילות תקועים, היא התגלתה על ידי כוחות ההצלה ושירותי החירום האזוריים, כשהם טסו מעליה כחלק ממשלחת חיפוש.

"הדבר הראשון שעלה לי בראש, מים וסיגריה" אמרה הגברת שניצלה לתקשורת המקומית. "תודה לאל שלשוטרת הייתה סיגריה".

"חשבתי שאני הולכת למות שם. כל הגוף שלי נחלש ביום שישי", אמרה, היא הוסיפה כי "עמדה לוותר". כשאיבדה תקווה להימצא בחיים, היא כתבה מכתב למשפחתה שהיא אוהבת אותם.

היא נמצאה במרחק של כ-60 ק"מ מהעיר הקרובה ובשל בעיות בריאותיות היא לא הצליחה ללכת רחוק ולכן נשארה עם המכונית שלה, כך מסרה משטרת ויקטוריה.

"הנוזל היחיד שלליאן, שלא שותה, היה איתה בקבוק יין שהיא קנתה במתנה לאמה, כך שהצליחה לעבור את הימים האלה בשלום", אמר מפקד המשטרה מרטין טורפיי. "היא השתמשה בשכל ישר כדי להישאר עם המכונית שלה ולא להסתובב לתוך השיח, מה שסייע למשטרה למצוא אותה". היא נלקחה לבית החולים לטיפול בהתייבשות, אך מאז חזרה הביתה למלבורן.

יין סוכריות מפולת בוץ אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד