כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
טבח נוראי בילדים

הרוצח מטקסס היה עם קעקוע של צלב קרס

לרוצח בקניון טקסס שרצח 8 אנשים ביניהם 3 ילדים, היה קעקוע נאצי ו"תכנן את הירי לשעה העמוסה ביותר". שלושה ילדים הם בין שמונה הרוגים לאחר שהחמוש פתח באש במרכז קניות רחב ידיים ביום שבת האחרון

הרוצח מטקסס היה עם קעקוע של צלב קרס
משטרת טקסס צילום: Pixabay

החמוש שירה בשמונה בני אדם כולל 3 ילדים בקניון בטקסס ביום שבת האחרון תזמן את המתקפה כדי להבטיח מקסימום נפגעים, ועל פלג גופו היה קעקוע של צלב קרס. מאוריסיו גרסיה, בן 33, נורה למוות לאחר שהרג שמונה בני אדם בקניון בדאלאס - טקסס.

הרשויות אישרו כי מאוריסיו גרסיה, בן 33, רכש באופן חוקי שמונה כלי נשק לפני התקרית ונשא שלושה על גופו, וחמישה נוספים ברכבו בדרכו למרכז הקניות.

שתי אחיות צעירות, ילד בן שלוש והוריו היו בין ההרוגים לאחר שהחמוש יצא ממכונית והחל לירות באנשים. אתמול נחשף כי האיש שביצע את הירי ההמוני תכנן טבח בשעה העמוסה ביותר של הקניון ופרסם תמונות ברשתות החברתיות באמצע חודש אפריל של חנות סמוכה למקום שבו החל בסופו של דבר את המתקפה שלו, הוא חוסל על ידי שוטר שבמקרה היה במקום.

הפוסטים של גרסיה ברשת החברתית הרוסית OK.ru מצביעים על כך שהרוצח בן ה-33 תכנן את הפיגוע במשך שבועות לפני שפתח באש ביום שבת. הפעילות המקוונת של גרסיה גם הראתה את ההערצה שלו מעליונות הלבנה וירי המוני, אותם תיאר כספורט. תמונות שפרסם הראו קעקועים נאציים גדולים על זרועו ופלג גופו, כולל צלב קרס ולוגו ה-SS של הכוחות החצי-צבאיים של היטלר.

לרוצח גרסיה היה כיתוב על חזהו כשהמשטרה הרגה אותו, שעליו נכתב "RWDS", ראשי תיבות של הביטוי "חוליית המוות של האגף הימני" הפופולרי בקרב ימניים קיצוניים וקבוצות עליונות לבנות.

ניאו נאצים טקסס הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד