כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"במגוון תחומים"

ההצהרה המפתיעה שחתמה ישראל עם המדינה האפריקנית

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, חתמה על הצהרה לקידום פעילות סביבתית משותפת עם שר החוץ של קניה | שיתוף הפעולה בין המדינות עתיד להוות קרקע פורה לפעילות עסקית של חברות קלינטק ישראליות

ההצהרה המפתיעה שחתמה ישראל עם המדינה האפריקנית
ראש הממשלה עם נשיא קניה צילום: קובי גדעון /לע"מ

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, חתמה היום (שלישי) יחד עם שר החוץ של קניה, אלפרד נגאנגה מוטואה, על הצהרת כוונות לקידום שיתוף פעולה בין המדינות במגוון תחומים, בהם היערכות לשינוי אקלים, ניהול פסולת, מגוון ביולוגי, מניעת זיהום מים ואוויר, סביבה ימית ועוד. ההצהרה נחתמה במעמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונשיא קניה, וויליאם רוטו, במסגרת ביקורו של הנשיא בישראל.

בהמשך לחתימת ההצהרה, שתי המדינות יקדמו פעילויות משותפות למשרדי הגנת הסביבה שלהן ולגופים רלוונטיים נוספים, כגון חילופי ידע ומשלחות וכן אירועים ופרויקטים משותפים. שיתוף הפעולה בין ממשלות ישראל וקניה יכול לתמוך בפעילות העסקית בין המדינות, לאור העובדה כי חברות 'קלינטק' רבות הן בעלות פוטנציאל רב באפריקה בכלל ובקניה בפרט.

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, אמרה: "אנחנו ממשיכים להרחיב את שיתופי הפעולה של ישראל עם מדינות נוספות בעולם בתחומי הסביבה הרבים. משבר האקלים, טיפול בפסולת, זיהומי מים וקרקע ונושאים נוספים חשובים לבריאות הציבור ולסביבה, ויש לנו הרבה מה לתרום ומה ללמוד ממדינות רבות בעולם. שיתוף הפעולה עם קניה עתיד לסייע לחברות קלינטק ישראליות פורצות דרך, ולתרום רבות לשתי המדינות".

 

ישראל אפריקה הסכם קניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד