כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"לא אחראי"

ביקורת מבית על השר בן גביר: "איזו יוהרה"

בסביבת ח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' מתחו ביקורת על יו"ר המפלגה, איתמר בן גביר | "יש ניסיון לקחת קרדיט על החיסול בעזה. זו יוהרה להגיד דבר כזה" אמרו

ביקורת מבית על השר בן גביר: "איזו יוהרה"
אלמוג כהן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ביקורת מבית: בסביבתו של ח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' ביקרו בחריפות את יו"ר המפלגה, איתמר בן גביר,  שייחס באופן מרומז את הסיכול הממוקד הבוקר (שלישי) לצעדי המחאה בהם נקטה המפלגה בשבוע האחרון.

בסביבת הח"כ אמרו ל'ישראל היום': "יש ניסיון לקחת קרדיט על החיסול בעזה. זו יוהרה להגיד דבר כזה. סיכול ממוקד תלוי בהבשלה מבצעית. כשיש תנאים וכשיש ידיעת זהב יוצאים לפעולה. מי שמספיק יהיר לחשוב שהשב"כ מביא ידיעת זהב בגללו טועה. צריך להיות יותר פרגמטיים. זה לא אחראי לקחת קרדיט על הדבר הזה".

מוקדם יותר אמר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בוועידת הביטחוניסטים: "המבצע הזה הלילה קרה אחרי שבמשך אחרי שבמשך ארבעה חודשים בתוך החדר, מחוץ לחדר, אני מדבר על סיכולים ממוקדים, אני מדבר על להחזיר לעצמנו את היוזמה. עוצמה יהודית מדברת ודורשת את הצעדים האלה".

בן גביר הוסיף: "אני לא מחפש קרדיט, הסיפור כאן זה לא הקרדיט. אני שמח שהעמדה של עוצמה יהודית התקבלה, אני רק מקווה שמכאן והבא, המגמה של הממשלה כמו שאני אומר גם בחדר הסגור, תהיה מתקפה, יוזמה, חתירה למגע ולא הכלה ואיפוק - כי איפוק זה לא כח.

זה בדיוק מה שאני רוצה משר ביטחון ומראש הממשלה. יוזמות, מתקפות וסיכולים ממוקדים, כי זה שם המשחק במזרח התיכון".

איתמר בן גביר אלמוג כהן עוצמה יהודית מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד